گجت و پوشیدنی

آنر واچ GS 3 با سنسور 8 کاناله PPG برای اندازه گیری ضربان قلب در راه است

آنر یک ساعت هوشمند جدید داشته ولی هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. این ساعت هوشمند Honor Watch GS 3 نام دارد و آنر در رویداد دیروز خود به طور مختصر در مورد سنسور ضربان قلب جدید خود صحبت کرد.

ویژگی برجسته Watch GS 3 سنسور 8 کاناله PPG آن است که از الگوریتم هوش مصنوعی و موتور هوش مصنوعی برای اندازه گیری دقیق ضربان قلب استفاده می کند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده، ماژول ضربان قلب شامل یک ماژول 8 کاناله PPG، یک موتور هوش مصنوعی ضربان قلب، یک الگوریتم ردیابی فرکانس و یک الگوریتم ضربان قلب هوش مصنوعی است.

آنر می گوید همه آنها با هم کار می کنند تا داده های ضربان قلب شما را سریعتر و دقیق تر ثبت کنند. هیچ مقایسه ای وجود ندارد، بنابراین نمی توانیم بگوییم که این دستگاه چقدر با دیگر سنسورهای ضربان قلب مقایسه می شود. امیدواریم در آینده نزدیک جزئیات بیشتری فاش شود.Watch GS 3 دارای یک نمایشگر گرد بوده که به یک قاب فلزی متصل شده است. همچنین دو دکمه فیزیکی داشته و از بندهای سریع رها استفاده می کند.

این دستگاه در سه نسخه در دسترس خواهد بود – وویجر با بدنه نقره ای و بندهای چرمی آبی، استریمر کلاسیک با بدنه طلایی و بندهای چرمی قهوه ای و ریسینگ ادیشن با کیس خاکستری و بندهای لاستیکی مشکی وجود دارد. ما نمی دانیم چه زمانی این ساعت به درستی عرضه می شود اما هنوز انتظار داریم که این ساعت امسال به بازار برسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا