گجت و پوشیدنی

معرفی پایه شارژ بیسیم 100 واتی شیائومی

شیائومی بی سر و صدا شارژر بی سیم جدید 100 واتی را در چین به نام پایه شارژ بی سیم Mi 100W به بازار عرضه کرده است. این یک نسخه تقویت شده از پایه شارژ بی سیم Mi 80W است که در پایان ماه مارس ارائه شد. پایه شارژ بی سیم Mi 100W جدید تقریباً مشابه پایه شارژ بی سیم Mi 80W قدیمی است. تنها تفاوت عمده بین این دو در سرعت شارژ، رنگ و لایه ایمنی است.

این دو شارژر از نظر طراحی مشابه هستند. گوشی ها را می توان به صورت عمودی یا افقی روی آنها قرار داد تا شارژ شوند. مدل جدیدتر در رنگ مشکی متمایل به طلایی عرضه می شود، در حالی که مدل قدیمی تر از رنگ سفید متمایل به نقره ای استفاده می کند.

همانطور که از نام آنها مشخص است، حداکثر توان خروجی شارژر جدید 100 وات است در حالی که در شارژر قدیمی 80 وات است. با این حال، این دو از شارژر Mi 120W و کابل USB 6A استفاده می کنند که هر دو در جعبه موجود است. جالب اینجاست که هیچ یک از محصولات شیائومی نمی توانند با این نرخ ها به صورت بی سیم شارژ شوند.

به هر حال ، پایه شارژ بی سیم Mi 100W دارای شماره مدل MDY-13-EL بوده، در حالی که پایه شارژ بی سیم Mi 80W دارای شماره مدل MDY-13-ED است. این محصول جدید همچنین دارای یک لایه محافظ اضافی از کالیبراسیون جریان به غیر از حفاظت از جریان بیش از حد، حفاظت از ولتاژ بیش از حد، حفاظت زیر ولتاژ، حفاظت از دما بیش از حد، تشخیص جسم خارجی و حفاظت الکترواستاتیک است.

درست مانند مدل قدیمی، مدل جدیدتر دارای طراحی دو سیم پیچ و فن پویا است که در صورت لزوم بی سر و صدا کار می کند. از آنجا که این لوازم جانبی از استاندارد Qi استفاده می کند، می توان از آن برای شارژ تقریباً هر محصول با پشتیبانی از شارژ بی سیم استفاده کرد. با این حال ، فقط Mi 11 Pro ، Mi 11 Ultra و Mi MIX 4 می توانند از “حالت شارژ بی سیم فوق سریع” استفاده کنند. به عبارت ساده تر، این گوشی ها می توانند بی سیم با حداکثر نرخ پشتیبانی شده 67 و 50 وات شارژ شوند. پایه شارژ بی سیم شیائومی Mi 100W در چین 599 یوان (92 دلار) قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا