ظاهراً فیت بیت با پوشیدنی Charge بعدی خود تقریباً آماده است، چراکه به تازگی رندرهای رسمی جدید از سوی افشاکننده معروف ایوان بلس (evleaks@) منتشر شده است. متأسفانه، اطلاعات اضافی در مورد سخت افزار یا ویژگی ها در دست نیست، اما از طراحی دستگاه می توان حدس هایی زد.

از آنجا که ظاهراً این یک دستگاه مدل شارژ است، می توان فرض کرد که مانند نسخه قبلی خود دارای GPS داخلی است. به احتمال زیاد مجهز به سنسور اکسیژن خون Sp02 است. با مشاهده این که چگونه فیت بیت برخی از ویژگی ها مانند پایش درجه حرارت پوست را به Charge 4 منتقل می کند، که قبلاً فقط در دستگاه های برتر Sense در دسترس بود، شاید بتوان فرض کرد که آنها نیز بخشی از فهرست Charge 5 خواهند بود.

در بخش طراحی، می‌توان متوجه گردتر شدن طراحی این مچ بند نسبت به نسل قبلی آن شد. این موضوع در کنار و گوشه‌های بدنه این مچ بند قابل مشاهده است. همچنین گوشه‌های این مچ بند نسبت به نسل قبل کشیده‌تر شده‌اند. بنابراین، شاید بتوان گفت که این مچ بند مانند Fitbit Sense دارای سنسور ECG یا همان نوار قلب است. برای استفاده از این قابلیت، شما باید هر دو طرف این مچ بند را با انگشتان خود نگه دارید. در مقابل، این نسل از فیت بیت Charge از دکمه فیزیکی بهره مند نیست. بنابراین، یک کلید حساس به لمس در Fitbit Charge به کار گرفته شده است.

به نظر می‌رسد که مچ بند جدید فیت بیت در سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید روانه بازار خواهد شد. این رنگ‌ها، روشن‌تر از رنگ بندی موجود در Fitbit Charge 4 می‌باشند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *