نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت فایل ISO ویندوز 11 بتا را منتشر کرد

مایکروسافت فایل ISO نسخه بتا ویندوز 11 را دو ماه پس از در دسترس قرار دادن آن برای اعضای برنامه ویندوز اینسایدر منتشر کرد. بنابراین، اکنون وقت آن است که بخواهید ویندوز 11 را نصب کرده و ویژگی های جدید را قبل از دیگران بررسی کنید.

برای دانلود فایل ISO ویندوز 11 باید در برنامه Windows Insider ثبت نام کنید. می توانید به وب سایت رسمی Windows Insiders مراجعه کرده و امروز خود را به صورت رایگان ثبت نام کنید. فایل ISO با شماره ساخت 22000.132 همراه است. با این حال، آخرین نسخه سیستم عامل Build 22000.160 است، بنابراین ممکن است پس از نصب فایل ISO نیاز به بروزرسانی سیستم خود داشته باشید. ISO جدید یک OOBE جدید (خارج از جعبه تجربه) را به ارمغان می آورد، که یک پردازنده راه اندازی جدید و قابلیت تغییر نام کامپیوتر شما را در هنگام نصب معرفی می کند. ISO جدید همچنین زمان تقریبی باقی مانده برای نصب نرم افزار را نشان می دهد.

ساخت جدید برخی ویژگی ها را از دست می دهد. هنوز از برنامه های اندروید پشتیبانی نمی شود و فروشگاه برنامه آمازون هنوز وجود ندارد. با این حال، انتظار می رود این ویژگی ها در ماه های آینده ارائه شود. نسل بعدی ویندوز با برخی از وقفه های سازگاری همراه است که مدتی است مورد بحث قرار گرفته است. خشم عمده در مورد نیاز به داشتن پردازنده های پشتیبانی شده از TMP 2.0 است که تعداد زیادی از رایانه های قدیمی را در تاریکی می گذارد. قرار است ویندوز 11 بعنوان یک ارتقاء رایگان برای هر کاربر ویندوز 10 در اواخر امسال منتشر شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا