کامپیوتر

مک مینی جدید اپل با تراشه M1X در راه است

اپل در اواخر سال گذشته اولین مک های مجهز به تراشه M1 خود از جمله مک بوک ایر، مک بوک پرو و مک مینی را با طراحی کلی نسخه های اینتل معرفی کرد. در حال حاضر، یک گزارش جدید ادعا می کند که اپل در حال کار روی Mac mini به روز شده با طراحی مجدد بزرگ است که ظاهراً از پردازنده شایعه M1X بهره می برد.

براساس گزارش بلومبرگ، نشان می دهد مک مینی بروزشده در “چند ماه آینده” با پردازنده ای که معتقد است قدرتمندتر از M1 فعلی بوده، عرضه می شود. در حالی که اپل هنوز M1X را تأیید نکرده، گزارش قبلی جان پروسر پردازنده را یکی از تغییرات بزرگ بعدی در مک مینی عنوان کرد. جان پروسر همچنین در آن زمان ادعا کرد که اپل نسخه نازک تری از مک مینی کوچک با پورت های بیشتر می سازد.

اپل قرار است پاییز امسال اپل چندین محصول جدید از جمله گوشی آیفون 13، ساعت هوشمند اپل واچ سری 7، آی‌پد مینی جدید، نسخه به روز شده از نسخه پایه آی‌پد، هدفون‌های ایرپادز جدید و مک‌بوک پروهای بازطراحی شده 14 و 16 اینچی را رونمایی کند. حالا بنا بر گزارش جدید گورمن، اپل ممکن است مک بوک پرو جدید خود را در کنار مک مینی جدید در رویداد Apple silicon خود معرفی کند. سال گذشته نیز اپل رویدادی را برای رونمایی از تراشه M1 اپل سیلیکون در ماه نوامبر برگزار کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا