گجت و پوشیدنی

فیب بیت Charge 5 با طراحی گرد و نمایشگر رنگی معرفی شد

پس از شایعات، سرانجام فیت بیت از جدیدترین دستبند سلامتی خود با نام Charge 5 رونمایی کرد. جدیدترین دستبند سلامتی فیت بیت، یکی از بزرگترین تغییرات طراحی در خانواده محبوب Charge از اولین Charge HR است که در سال 2015 منتشر شد.

شارژ 5 از یک نمایشگر رنگی AMOLED با قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره می برد. صفحه نمایش این محصول 10 درصد بزرگتر از صفحه نمایش نسخه قبلی است و می تواند تا 450 نیت روشن تر از 200 نیت شارژ 4 شود. این بدان معناست که وقتی بیرون هستید، صفحه را راحت تر ببینید. همچنین فیت بیت امکانی برای برای کاربران فراهم کرده تا همیشه روشن بودن نمایشگر را انتخاب کنید؛ این بدان معناست که برای دیدن زمان مجبور نیستید منتظر روشن شدن صفحه باشید.

با وجود کاهش اندازه، بسته به نوع استفاده، شما هنوز باید تا 7 روز عمر باتری داشته باشید. سنسور نور محیط برای صفحه AMOLED جدید باید کمی به آنجا کمک کند و یک حالت صفحه نمایش همیشه روشن وجود دارد تا همیشه بتوانید زمان، معیارهای ردیابی تمرین و سایر جزئیات را مشاهده کنید.

از سوی دیگر، فیت بیت شارژ 5 شامل سنسورهای ECG و EDA است که هر دو برای اولین بار در Sense سطح بالاتر موجود بودند تا به شما در نظارت بهتر بر سلامت قلب و استرس کمک کند. به طور طبیعی سنسور ECG به شما کمک می کند تا فعالیت الکتریکی قلب خود را بررسی کرده و علائم فیبریلاسیون دهلیزی را بررسی کنید. EDA یا سنسور فعالیت الکترودرمال برای اندازه گیری تعریق دستان شما طراحی شده که می تواند نشانگر استرس باشد.

شارژ 5 همچنین ضربان قلب را بصورت 24 ساعته و 7 روزه پایش می کند، در صورتی که از محدوده معمول خود بالاتر یا پایین رود، اعلاناتی را نشان می دهد. محاسبات SpO2 و VO2 max و Sleep Score موجود بوده که مشترکین پریمیوم اطلاعات و راهنمایی های بیشتری در مورد بهبود کیفیت خواب دریافت می کنند. یکی از ویژگی های جدید این محصول Daily Readiness است که نیاز به اشتراک Fitbit Premium دارد. این شامل یک امتیاز آمادگی روزانه جدید بوده که بسیار شبیه محاسبه باتری بدن گارمین است، که میزان آمادگی شما برای تمرین را بررسی می کند. این کار با بررسی تنوع ضربان قلب، برنامه خواب و فعالیت اخیر شما انجام می شود.

در مورد سایر ویژگی Charge 5 می توان به بیش از 20 فیس، پشتیبانی از دستگاه های اندروید و آی او اس، و نمایش اعلان ها اشاره کرد. درصورتی که می خواهید به اعلان ها روی مچ بند پاسخ دهید، باید آن را با یک دستگاه اندرویدی متصل کنید. پیش فروش فیت بیت شارژ 5 از امروز با قیمت 179.95 دلار در دسترس است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا