موبایل و تبلت

آپدیت جدید ریلمی 8 با قابلیت Dynamic RAM Expansion

ریلمی 8 به تازگی بروزرسانی نرم افزاری جدیدی را دریافت کرده که با ویژگی Dynamic RAM Expansion (DRE) همراه است. همانطور که از نامش پیداست، DRE به شما امکان می دهد حافظه رم گوشی هوشمند خود را – هر چند به صورت مجازی – با استفاده از حافظه داخلی گوشی افزایش دهید.

ویژگی DRE ابتدا در ریلمی Narzo 30 5G ارائه شد، اما ریلمی 8، همان چیزی که Narzo 30 5G برپایه آن ساخته شده، آن را در جعبه نداشت. با این حال، این ویژگی بعداً برای گوشی 8 5G عرضه شد و X7 Max 5G گران تر نیز ماه گذشته آن را از طریق OTA دریافت کرد. پس از دریافت و نصب به روزرسانی به ریلمی 8 5G، می توانید رم مجازی آن را با رفتن به Settings > About phone > RAM افزایش دهید.

در X7 Max 5G، می توانید حداکثر 3، 5 یا 7 گیگابایت رم اضافه کنید، اما در ریلمی 8، گزینه 7 گیگابایتی به احتمال زیاد با 2 گیگابایت جایگزین می شود، که در مورد 8 5G و Narzo 30 5G صادق است. با پشتیبانی ریلمی 8 از DRE، ریلمی 8 پرو در حال حاضر تنها گوشی هوشمند سری 8 است که هنوز این ویژگی را دریافت نکرده است. یکی از مدیران ریلمی گفت که این شرکت پشتیبانی DRE را برای Realme 8 Pro عرضه می کند، اما آنها نمی توانند یک بازه زمانی برای آن ارائه دهند.

با این وجود، جدای از افزودن پشتیبانی DRE، بیلد جدید، دارای نسخه RMX3085_11.A.19، چند اشکال را برطرف می کند، عملکرد سیستم را بهینه می کند و سطح وصله امنیتی اندروید  را در ریلمی 8 تا جولای 2021 افزایش می دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا