ویوو در حال آماده شدن برای عرضه اولین تراشه خود توسعه دهنده است که طبق گزارشات پردازنده سیگنال تصویر (ISP) است. این تراشه که با رمز “Yueying” شناخته می شود، اکنون در تصویر فاش شده ظاهر شده است. تصویر فاش شده توسط Digital Chat Station Station به اشتراک گذاشته شده است و نشان می دهد که اولین تراشه سازنده تلفن هوشمند چینی Vivo V1 نامیده می شود، زیرا نام تجاری بر روی تراشه ظاهر می شود.

تصویر نقشه فیزیکی تراشه Vivo V1 را به نمایش گذاشته و نشان می دهد که تولید انبوه ممکن است به پایان رسیده باشد یا هنوز در حال انجام است. در هر صورت، انتظار می رود به زودی به طور رسمی معرفی شود. در حالی که تاریخ عرضه هنوز مشخص نیست، گزارشات نشان می دهد که اولین تراشه داخلی ویوو به همراه گوشی های هوشمند سری Vivo X70 ماه آینده معرفی می شود. در 15 ماه گذشته، ما دو دستگاه پرو پلاس را در خانواده X دیدیم و هر دو دستگاهی درجه یک با سریعترین چیپست، بهترین دوربین و سرعت شارژ سریع نهایی بودند.

ویوو V1 اولین پردازنده سیگنال تصویر نخواهد بود که سازنده گوشی های هوشمند برای اهداف خود توسعه داده است. گوگل یکی از اولین شرکت هایی بود که از ISP سفارشی استفاده کرد، اوپو در حال توسعه تراشه M1 است (احتمالاً در آینده در گوشی های وان پلاس و ریلمی ظاهر می شود) و شیائومی Mi Mix Fold را برای یک لنز مایع خود به ISP سفارشی مجهز کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *