شرکت MSI جدیدترین دسکتاپ خود را با نام MAG Infinite S3 راهی بازار کرد. این دسکتاپ گیمینگ جدید مجهز به پردازنده های نسل یازدهم راکت لیک اینتل است که عملکرد شما را در مقایسه با نسل قبلی 19 درصد بهبود می بخشد. همچنین با کارت گرافیک انویدیا RTX 3070 که عملکرد فوق العاده ای را با گرافیک ریتایسینگ و عملکردهای شتابدهنده DLSS AI ارائه داده، تسلط روی بازی را از دست نخواهید داد. 

دسکتاپ Infinite S3 همچنین 2 اسلات DDR4 داشته که تا 64 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. در بخش ذخیره سازی، می توان آن را با یک SSD M.2 2280، دو هارد دیسک 2.5 اینچی و یک SSD یا هارد دیسک 3.5 اینچی پیکربندی کرد. طراحی شبکه Wi-Fi 6E با در نظر گرفتن علاقه مندان به بازی، نرم ترین تجربه بازی را ارائه می دهد. MAG Infinite S3 که با دکمه های شیک و خطوط تیز طراحی شده، و جلوه های بصری جذابی را به عملکرد بالای خود می افزاید. در پنل جلویی آن، تهویه عظیمی برای جذب عظیم هوا وجود دارد. نور RGB همچنین نمای درخشانی را ایجاد می کند. در طرف دیگر این کیس گیمینگ، یک پنل جانبی شیشه ای مقام قرار گرفته که به کاربران اجازه می دهد تا فضای داخلی بازی خود را به نمایش بگذارند.

در مورد اتصال، MAG Infinite S3 مجهز به آخرین استاندارد 802.11ax است که سرعت 6 برابر سریعتر را برای شما به ارمغان می آورد و تأخیر در مقایسه با Wi-Fi 5 تا 75 درصد کمتر است. Wi-Fi 6E از فرکانس های 2.4 گیگاهرتز استفاده می کند و باند 5 گیگاهرتز و تا باند 6 گیگاهرتز گسترش می یابد. بازدهی بالا و عملکرد کارآمدتر می تواند کاربران را در دستیابی به تسلط نهایی بازی بهبود بخشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *