کنسول و بازی

معرفی باندل Halo Infinite ایکس باکس سری ایکس و کنترلر Elite Series 2

مایکروسافت و 343 Industries امروز از دو محصول با طرح Halo شامل باندل Halo Infinite ایکس باکس سری ایکس و کنترلر Elite Series 2 رونمایی کرد. هر دو سخت افزار برای بزرگداشت بیستمین سالگرد Halo و جشن راه اندازی Halo Infinite طراحی شده اند.

باندل Xbox Series X – Halo Infinite Limited Edition شامل یک کنسول سفارشی، کنترلر و یک کپی از بازی است. قسمت زیرین کنسول با طرح زرهی فلزی تیره با زبان خطوط طلا ایریدیوم پوشانده شده است. قسمت بالای آن از سطح Zeta Halo دیده می شود. پنجره مشبک در قسمت بالا دارای برجسته های آبی است که از Cortana الهام گرفته شده است.

مانند سایر کنسول های باندل محدود ایکس باکس، این مدل خاص همچنین دارای صدای راه اندازی است. روشن و خاموش شدن هر دو با صداهای سفارشی با تم Halo همراه خواهد بود. این کنترلر همچنین دارای رنگ فلزی تیره با خطوط ایریدیوم است. در پشت لوگوی Halo 20 ساله قرار دارد.

گذشته از ظاهر و صداها، هر دو کنسول و کنترلر مشابه مدل استاندارد هستند. با این حال، کنترلر Halo Infinite Limited Edition Elite Series 2 هیچ چیزی جز نسخه استاندارد نیست. گذشته از طراحی بسیار واضح الهام گرفته از Master Chief، تفاوت های عملکردی زیادی وجود دارد که این کنترلر را از کنترلر بی سیم استاندارد ایکس باکس جدا می کند.

سری Elite 2 دارای thumbsticks قابل تنظیم است. با کمک یک ابزار ارائه شده، می توانید کشش را روی استیک ها تنظیم کنید. شما شش عدد تامب استیک، دو استاندارد، دو کلاسیک، یک تال و یک دام پهن دریافت می کنید تا بتوانید آنها را به هر بافت یا شکلی که ترجیح می دهید سفارشی کنید. یکی دیگر از مواردی که در جلو قابل سفارشی سازی بوده، D-pad است. شما دو گزینه استاندارد و وجهه دار دریافت می کنید.

یکی از اصلی ترین کنترلرهای Xbox Elite اضافه کردن پدل در پشت است – به طور دقیق چهار عدد. اینها را می توان به هر عملکردی که دوست دارید اختصاص داد و به شما امکان می دهد بسیاری از ویژگی های بازی یا کنسول را با ضربه زدن روی یک دکمه کنترل کنید. پدل ها را می توان برداشته و از نظر اندازه تنظیم کرد.  بسته Xbox Series X – Halo Infinite Limited Edition Bundle حدود 549 دلار قیمت دارد و Halo Infinite Limited Edition Elite Series 2 با قیمت 199.99 دلار عرضه می شود. پیش فروش آنها از امروز آغاز می شود و از 15 نوامبر 2021 در دسترس خواهند بود. Halo Infinite زمانی که در 8 دسامبر 2021 منتشر شود قابل پخش خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا