وان پلاس اکنون از ColorOS در تلفن های هوشمند خود در چین استفاده می کند. حتی در بازارهای جهانی، این شرکت شروع به ارسال نرم افزار مشابه کرده است اما همچنان آن را OxygenOS می نامد. در اوایل سال جاری، این برند اعلام کرد که گوشی های پرچمدار قدیمی اش در کشور چین به ColorOS ارتقا می یابند. این دستگاه ها قرار است در سال 2022 به روزرسانی شوند. قبل از آن، این شرکت اکنون یک جدول زمانی تقریبی برای انتشارهای Open Beta و Stable را به اشتراک گذاشته است.

بر اساس اعلامیه رسمی در OnePlus Community China، همه گوشی های هوشمند وان پلاس که در چین در دو سال گذشته عرضه شده اند تا پایان سال 2022 به ColorOS به روز می شوند. وان پلاس 8، وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8T اولین دستگاه هایی خواهند بود که در اوایل سال 2022 بروزرسانی ColorOS Open Beta را دریافت می کنند. بروزرسانی ColorOS Stable برای این گوشی ها در نیمه اول سال 2022 منتشر می شود.

از سوی دیگر ، بروزرسانی ColorOS Open Beta برای وان پلاس 7، وان پلاس 7 پرو، وان پلاس 7T و وان پلاس 7T پرو در اواسط سال 2022 تحویل داده می شود. در حالیکه، به روزرسانی ColorOS Stable در نیمه دوم سال 2022 در دسترس قرار می گیرد. وان پلاس قبلا گفته بود که به دلیل اشکالات مختلف نمی تواند زودتر این گوشی ها را ارتقا دهد. امیدوارم این شرکت سال آینده نرم افزاری خراب را روانه بازار نکند.

با این وجود، وان پلاس به نسخه ColorOS که این گوشی ها دریافت می کنند اشاره نکرده است. به هر حال، ما معتقدیم که آنها به احتمال زیاد ColorOS 12 آینده را برپایه اندروید 12 دریافت خواهند کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *