بر اساس گزارش جدید یکی از سایت‌های کره‌ای، تمام مدل‌های 2022 سری گلکسی A سامسونگ به لرزشگیر اپتیکال مجهز می‌شوند. در این گزارش آمده که جانشین‌های گلکسی A42، A32 و A22 همراه با لرزشگیر اپتیکال و دوربین‌های 48 و 64 مگاپیکسلی راهی بازار خواهند شد.

گزارشات منتشر شده از کره جنوبی نشان می دهد که این شرکت در حال برنامه ریزی برای گسترش دسترسی به OIS در گوشی های هوشمند خود به کل مدل های سری A از سال آینده است. لرزشگیر اپتیکال شامل نصب سنسور ژیروسکوپ بر روی ماژول دوربین است که لنز را در جهت مخالف حرکت می دهد تا با هر نوع لرزش یا حرکتی مقابله کند و در نتیجه ثبات را حفظ کند. OIS معمولاً در دوربین اصلی اکثر گوشی های هوشمند اعمال می شود.

امسال، مدل های سری A که مجهز به OIS بودند شامل گلکسی A72 با دوربین 64 مگاپیکسلی، گلکسی A52 همچنین مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی و گلکسی A22 4G با دوربین 48 مگاپیکسلی است. سایر مدل های سری مانند گلکسی A32 4G/5G، گلکسی A22 5G و گلکسی A42 از فوکوس خودکار (AF) با عملکرد پایین تر از OIS استفاده می کنند.

در طی یکی دو سال اخیر و گسترش عرضه محصولات سامسونگ در سری گلکسی A، یکی از مهم‌ترین موانع برای افزایش فروش این محصولات، عدم حضور قابلیت لرزش‌گیر اپتیکی یا OIS در آن‌ها بوده است. این موضوع بارها و بارها سبب شد که سامسونگ از سوی کاربران با انتقادات جدی روبرو شود. اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با رفع این موانع به فروش هر چه بیشتر این محصولات کمک کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *