گجت و پوشیدنی

رونمایی از ساعت هوشمند Red Magic Watch Vitality Edition

نوبیا به تازگی یک کنفرانس لانچ جدید برگزار کرده که در آن گوشی هوشمند Red Magic 6S Pro خود را معرفی کرد. با این حال، این شرکت همچنین از مجموعه لوازم جانبی جدید و محصولات جانبی و همچنین نسخه جدید Red Magic Watch Vitality Edition رونمایی کرد.

در اوایل سال جاری ، سازنده تلفن هوشمند چینی اولین ساعت هوشمند خود را در کنار عرضه سری Red Magic 6 منتشر کرد. اکنون این برند نسخه جدیدی از محصول پوشیدنی خود را روانه بازار کرده است. این ساعت که Red Magic Watch Vitality Edition نام داشته، از نسخه Magic Watch کوچکتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. مشابه نسخه قبلی، دارای صفحه نمایش گرد با قاب فلزی و دو دکمه است. علاوه بر این در دو نوع رنگ، یعنی سیاه و نقره ای وارد بازار می شود.

این صفحه نمایش 1.19 اینچی در مقایسه با صفحه نمایش 1.39 اینچی مجیک واچ کوچکتر است، اگرچه، هنوز یک پنل AMOLED با پشتیبانی از AOD (نمایشگر همیشه روشن) ارائه می دهد. نسخه جدید نیز سبک تر و وزن آن 23 گرم است. مانند بسیاری از ساعت های هوشمند مدرن، این ساعت با پشتیبانی از چندین حالت ورزشی همراه با سنسورها برای نظارت بر معیارهای سلامتی نیز ارائه می شود. نوبیا قیمت این ساعت هوشمند را اعلام نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا