پتنت جدید هواوی گوشی هوشمند دیگری را نشان می دهد که دارای صفحه نمایش رول شدنی است. با این حال، جنبه ای که آن را از مواردی که قبلاً پوشش داده ایم متمایز می کند، پشتیبانی از کنترل های حرکتی است.

بر اساس گزارش LetsGoDigital، غول فناوری چینی پتنت را در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) برای یک روش جدید برای “صفحه نمایش تاشو با قابلیت کنترل صدا و بازخورد لمسی” ثبت کرد. در حالی که ما در مورد اختراع اخیر گزارش داده بودیم که یک صفحه نمایش رول شدنی را توصیف می کرد که حول یک دستگاه سری میت قرار گرفته بود، این اختراع در مورد سیستمی صحبت می کند که نحوه چرخاندن داخل و خارج این صفحه رول شدنی را توضیح می دهد.

این اختراع روشی را بیان می کند که به کاربران اجازه می دهد از طریق حرکت لمسی (یا حرکات دست روی صفحه) از این مکانیسم پنل گسترده استفاده کنند، که هواوی آن را “Freehand Gesture Control” نامیده است. برای کنترل صفحه قابل توسعه، یک نوار لغزنده مجازی بر روی صفحه نمایش داده می شود که به کاربران اجازه می دهد تا فرآیند را آغاز کنند. این سیستم همچنین با یک سیستم بازخورد لمسی و جلوه صوتی نیز جفت می شود.

علاوه بر این، پشتیبانی از گوشی هوشمند رول شدنی برای کنترل حرکت آزاد توسط دوربین و/یا حسگر حرکت انجام می شود. از این طریق، کاربر می تواند به سادگی صفحه را به سمت بالا بکشد تا صفحه نمایان و کشیده شود در حالی که با کشیدن صفحه به چپ صفحه نمایش به حالت اولیه باز می گردد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *