به گزارش WaBetaInfo، واتس اپ به دلیل سیاست های حفظ حریم خصوصی مورد انتقاد قرار گرفته است، اما به روزرسانی آینده در واقع به شما کنترل بیشتری بر تنظیمات حریم خصوصی شما می دهد. چند سال پیش، واتس اپ تنظیمات جدید حریم خصوصی را معرفی کرد که به شما امکان می داد تنظیمات تصویر پروفایل، درباره و آخرین مشاهده را تغییر دهید.

پیام رسان‌ واتساپ در حال حاضر به شما اجازه می‌دهد تا وضعیت آخرین بازدید خود را به تمامی افراد یا تنها مخاطبانتان نشان دهید. همچنین قادر هستید تا وضعیت آخرین فعالیت‌های خود را برای تمامی افراد خاموش کنید. با این حال، در پیش نمایش جدید، واتس اپ پارامتر جدیدی را برای “Last Seen” با نام “…My Contacts Except” معرفی کرده و با اضافه شدن به سه گزینه قبلی به شما کمک می‌کند یک لیست از افرادی که نمی‌خواهید آخرین وضعیت و اطلاعات پروفایلتان برایشان قابل دیدن باشد، درست کنید.

اسکرین شات بالا از روی یک گوشی آیفون و سیستم عامل iOS گرفته شده، اما انتظار داریم که گزینه‌های جدید وضعیت Last Seen برای اندروید نیز در دسترس باشند. با این حال، هنوز از زمان عرضه این ویژگی جدید خبری منتشر نشده است. گفته می‌شود که این اقدام را می‌توان برای عکس پروفایل و نوشته‌های پروفایل نیز به کار گرفت تا حریم خصوصی در اپلیکیشن محبوبی مثل واتساپ، بهبود چشم‌گیری پیدا کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *