فناوری

رونمایی فناوری شارژ بیسیم جدید Air Charging موتورولا

در اوایل سال جاری ، موتورولا یک فناوری شارژ بی سیم واقعی را به نمایش گذاشت که نیازی به تماس فیزیکی بین دستگاه و شارژر نداشت. ماه ها بعد، برند متعلق به لنوو در حال حاضر از نسخه به روز شده این فناوری رونمایی می کند. پیش از این، موتورولا فناوری شارژ بی سیم واقعی خود را “Motorola One Hyper” نامیده بود. استفاده از نام تجاری مربوط به یکی از گوشی های هوشمند مقرون به صرفه از سال 2019 برای مارک عجیب بود. از این رو، این شرکت آن را “Motorola Air Charging” نامیده است.

شارژ بی سیم واقعی موتورولا نه تنها نام جدیدی دریافت می کند (که شبیه “شیائومی می ایر شارژ” است)، بلکه یک نمونه اولیه کامل نیز به نظر می رسد. برای کسانی که نمی دانند، راه حل شیائومی فقط یک مفهوم است. طبق اعلام رسمی Weibo ، فناوری شارژ هوایی موتورولا می تواند حداکثر 4 دستگاه را همزمان شارژ کند. در محدوده 3 متر و 100 درجه کار می کند. این شرکت می گوید که راه حل آن از 1600 آنتن استفاده می کند که به طور منظم دستگاه ها را اسکن می کند. با کمک این پیکربندی شبکه، چیپست مستقل و الگوریتم، این شرکت ادعا می کند که شارژ پایدار است.

موتورولا همچنین می گوید که این راه حل از طریق کاغذ، چرم و اشیاء مشابه کار می کند. با این حال، برای ایمنی، هنگامی که حضور انسان از طریق “فناوری نظارت بیولوژیکی” تشخیص داده شود، شارژ متوقف می شود. با این اوصاف، یکی از مدیران لنوو اشاره کرد که موتورولا ایر شارژ تقریباً آماده ورود به بازار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا