فناوری

اپل تاریخ برگزاری رویداد معرفی آیفون 13 را اعلام کرد

اپل به طور رسمی تایید کرد که مراسم رونمایی از محصولات سخت‌افزاری جدید این شرکت از جمله آیفون 13 در تاریخ 23 شهریور ماه (14 سپتامبر) برگزار خواهد شد. سه شنبه آینده روزی است که اپل تصمیم دارد در آن رویداد California Streaming را برگزار کند. البته مانند چند رویداد اخیر اپل این مراسم هم از پیش ضبط شده است و به طور همزمان در چندین پلتفرم (وبسایت اپل، اپل تی وی و …) پخش خواهد شد.

این رویداد به صورت زنده از «اپل پارک» پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق گوشی یا رایانه‌های خود، این مراسم را که به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، مشاهده کنند. در حالیکه تا اینجای کار اطلاعات زیادی در خصوص آیفون‌های آینده وجود ندارد، شایعه‌ای مبنی بر این موضوع به گوش می‌رسد که اپل تصمیم دارد از نرخ نوسازی بالاتر در نمایشگر این گوشی‌ها (احتمالا فقط در نسخه‌های پرو) استفاده کند. البته پیشرفت‌های معمول مانند بهبود دوربین و چیپست سریعتر نیز کاملا قابل انتظار است.

طبق سنت همیشگی انتظار می‌رود که اپل تاریخ انتشار قطعی نسخه‌های بعدی سیستم عامل خود یعنی iOS 15، iPadOS 15، watchOS 8 و macOS Monterey را نیز اعلام کند. البته همیشه احتمالا رونمایی از مدل‌های جدید مک نیز وجود دارد، به خصوص حالا که به نظر می‌رسد قرار است نسل بعدی چیپست M1 به زودی از راه برسد. با این حال، رویداد تابستانه اپل معمولا با تمرکز بر آیفون و اپل واچ برگزار خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا