موبایل و تبلت

معرفی DJI OM 5؛ گیمبال گوشی که به عنوان یک پایه سلفی عمل می کند

شرکت DJI به تازگی از نسخه نسل بعدی گیمبال دستی خود برای گوشی های هوشمند را با نام OM 5 معرفی کرد. OM 5 یک سوم کوچکتر از نسخه قبلی خود بوده و همچنین دارای یک میله فرمت است. OM 5 دارای یک گیمبال مکانیکی 3 محوره است که به صورت فیزیکی حرکت می کند تا حرکت دوربین را خنثی کند و در نتیجه یک حرکت طبیعی ایجاد می کند که لرزشگیر الکترونیکی نمی تواند ارائه دهد.

OM 5 این سخت افزار را با اپلیکیشن DJI Mimo ترکیب می کند تا به بقیه کارایی برسد. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد ویدیوها و تصاویر را ضبط کنید و طیف گسترده ای از ویژگی ها و عملکرد را در اختیار قرار می دهد. مهمترین آنها ویژگی جدید ActiveTrack 4.0 است. با این کار یک موضوع را هنگامی که روی صفحه علامت گذاری می کنید حتی در حین حرکت در اطراف قاب ردیابی می کند و مطمئن می شوید که در فوکوس باقی می ماند.

ویژگی Gesture Control به شما امکان می دهد از عکس ها و فیلم های خود با استفاده از حرکات دست به جای استفاده از تایمر خود عکس بگیرید. ویژگی ShotGuides محیط شما را تشخیص می دهد و نکات مفید عکاسی و الگوهای خلاقانه را توصیه می کند. این قالب ها را روی فریم شما قرار می دهد، بنابراین می توانید آنها را به راحتی تکرار کنید و سپس همه موارد را ترکیب کرده و آنها را به یک فیلم پردازش شده با موضوع و موسیقی متن تبدیل می کند.

از دیگر ویژگی ها می توان به DynamicZoom اشاره کرد که ظاهر بزرگنمایی دالی محبوب، تایم لپس، موشن لپس و حالت هایپرلپس، پانوراما، چرخش سریع، قالب های حالت استوری و جلوه های زرق و برق را بازسازی می کند. برای برخی از این موارد، گیمبال حرکات خودکار را در فواصل از پیش تعیین شده انجام می دهد تا عکس را برای شما بسازد.

OM 5 دارای گیره ای است که در کنار گوشی شما متصل شده و سپس به صورت مغناطیسی به گیمبال متصل می شود. همچنین می توانید به صورت اختیاری گیره تلفن Fill Light را انتخاب کنید، که دارای دو نوار چراغ LED با تنظیمات روشنایی و دمای رنگ است. DJI OM 5 هم اکنون با قیمت 159 دلار و دو رنگ خاکستری و سفید در دسترس است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا