موبایل و تبلت

گوگل پنجمین و آخرین نسخه بتا اندروید 12 را منتشر کرد

امروز گوگل پنجمین و آخرین نسخه بتای عمومی اندروید 12 را برای دستگاه های پشتیبانی شده پیکسل منتشر کرد. این دارای وضعیت “نامزد انتشار” است و نسخه بعدی پس از آن آخرین خواهد بود که به همه پیکسل های پشتیبانی شده موجود می رسد، نه فقط برای کسانی که در برنامه بتا ثبت نام کرده اند.

این همچنین اولین بتا است که می توانید روی Pixel 5a که به تازگی منتشر شده، نصب کنید، زیرا به تازگی به فروش رسیده است. اگر یکی دارید و می خواهید پنجمین نسخه بتا اندروید 12 را روی آن اجرا کنید، کافی است با رفتن به این صفحه آن را در برنامه Android Beta ثبت نام کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، یک به روزرسانی از راه دور با عنوان Android 12 Beta 5 دریافت خواهید کرد.

اگر قبلاً در مسیر بتا بودید، به روزرسانی OTA آخرین نسخه موجود است. اگر هنوز اعلان پیکسل خود را دریافت نکرده اید، بهSettings > System > System update بروید و به صورت دستی بررسی کنید – ممکن است مجبور شوید دکمه “check for update” را دوباره فشار دهید، اما آن را دریافت خواهید کرد. بر خلاف نسخه های “پایدار” گوگل، این نسخه به هیچ وجه مبهم نیست، در حال حاضر در سراسر جهان برای همه گوشی های ثبت شده در برنامه بتا در دسترس است. شماره ساخت SPB5.210812.002 است و حجم بروزرسانی با توجه به دستگاهی که استفاده می کنید متفاوت است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا