گجت و پوشیدنی

با عینک هوشمند TCL Nxtwear Air آشنا شوید

شرکت TCL از جریان رویدادش در CES 2022 از جدیدترین عینک هوشمند سینمایی خود با نام TCL Nxtwear Air رونمایی کرد. بزرگ‌ترین چیز راحتی بود، هم برای خستگی چشم و هم مشکل قرار دادن یک قطعه سخت افزاری 130 گرمی (4.5 اونس) روی بینی. خوشبختانه، به نظر می رسد که TCL به دنبال حل این مشکل با مدل دوم خود، TCL Nxtwear Air بوده است.

اساساً، TCL Nxtwear Air بسیاری از اجزای مشابه اولی را می گیرد، اما توانسته است حدود یک سوم وزن را کاهش دهد. وزن این عینک در حال حاضر 75 گرم است و بسیار شیک تر از مدل اول به نظر می رسد، از جمله فاسیاهای قابل تعویض برای سفارشی کردن عینک به سبک شما. همان قدر که از اضافه کردن وزن بیشتر به صورت کاسته شده، ظاهر پنل Faux-Wayfarer را بسیار دوست داشتنی است.

نمایشگرهای این عینک هوشمند از دو پنل میکرو اولد فول اچ دی برخوردار بوده برای تکرار حس یک صفحه نمایش 140 اینچی طراحی شده اند. با این حال، بیانیه مطبوعاتی می گوید که تولید مثل رنگ بهبود یافته است، زیرا تصاویر مدل اول گهگاهی پاک می شدند. همچنین صدای فضایی دریافت خواهید کرد، و با توجه به اینکه بلندگوها در بازوها قرار دارند، به نظر یک پیشرفت هوشمندانه برای تماشای فیلم است. طبیعتاً، TCL در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم دست‌مان را بگیریم، یا وقتی واقعاً انجام می‌دهیم چقدر هزینه دارد صحبت نکرده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا