کامپیوتر

معرفی هواوی MateStation X با نمایشگر لمسی و پردازنده AMD

هواوی به تازگی از کامپیوتر یکپارچه (All-in-One) جدید خود با نام MateStation X پرده برداری کرد. MateStation X دارای صفحه نمایش 4K پلاس غول پیکر، پردازنده و گرافیک AMD و برچسب قیمت بالای 1500 دلار است.

در نگاه اول، میت استیشن ایکس شبیه به مانیتور میت ویوو است. این دستگاه از صفحه نمایش 28.2 اینچی با رزولوشن 3840 در 2560 پیکسل و نسبت ابعاد 3 به 2 بوده و نسبت صفحه به بدنه کمی پایین 92 درصد به همراه پشتیبانی از لمس ده نقطه ای ارائه می دهد. همچنین دارای 98 درصد طیف رنگ P3 و 100 درصد sRGB، گواهینامه TÜV Rheinland Low Blue Light و Flicker-Free می باشد. پایه MateStation X نیز گسترده تر بوده و بلندگو تمام ارتفاع را اشغال نمی کند.

قدرت این کامپیوتر برعهده پردازنده Ryzen 5 5600H AMD با کارت گرافیک Radeon است، با این حال، نسخه ای نیز با پردازنده Ryzen 7 5800H وجود دارد. هواوی آن را با 16 گیگابایت رم DDR4 (دو تا 8 گیگابایت) و 512 گیگابایت SSD NVMe عرضه می کند. MateStation X دارای چهار میکروفون است که می تواند صدای کاربر را از فاصله 5 متری دریافت کند. همچنین دارای سه بلندگوی Devialet است – بلندگوهای کامل 2x5W و ساب ووفر 10W. دوربین 1 مگاپیکسل 720p HD برای تماس های ویدیویی در دسترس است.

برای اتصال، دو درگاه USB-C (USB 3.2 Gen 1) با توان خروجی 10 وات، دو درگاه USB-A (USB 3.2 Gen 1)، وای فای 6 ، بلوتوث 5.1 و یک جک صدا وجود دارد. هواوی MateStation X را با صفحه کلید Huawei Wireless خود (نسخه اثر انگشت) روانه بازار می کند. سنسور اثر انگشت در صفحه کلید نیز به عنوان دکمه پاور عمل می کند. همچنین با ماوس بلوتوث هواوی AF30 هواوی عرضه می شود.

رایانه از ویندوز 10 خارج از جعبه استفاده می کند اما به روز رسانی رایگان به ویندوز 11 پس از انتشار مایکروسافت در دسترس خواهد بود. هواوی ویژگی های زیادی مانند همکاری چند صفحه ای با گوشی و تبلت های هواوی سازگار را اضافه کرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا