سخت افزار

پرینتر جدید PixLab X1 هواوی مجهز به سیستم عامل هارمونی

در رویداد امروز خود در چین، هواوی همچنین اولین چاپگر دسکتاپ خود، PixLab X1 را معرفی کرد. چاپگر دارای ویژگی های بسیار جالبی است که برخی از آنها با سایر محصولات هواوی بهترین کار را می کند. همچنین از HarmonyOS پشتیبانی می کند.

PixLab X1 یک چاپگر لیزری است که فقط می تواند سیاه و سفید چاپ کند. این دستگاه می تواند تا 28 صفحه در دقیقه چاپ کند و هواوی می گوید از چاپ خودکار دو طرفه نیز پشتیبانی می کند. این چاپگر همچنین به عنوان دستگاه کپی و اسکنر فلت هوشمند عمل می کند. هنگام اسکن اسناد مانند کارت شناسایی، چاپگر به طور خودکار جهت کارت را در صورت قرار گرفتن تصادفی تصحیح می کند.

هواوی PixLab X1 با وزن تقریبی 9.5 کیلوگرم در یک رنگ تک رنگ – سفید عرضه شده و دارای کنترل لمسی خازنی است که تمام طول را اشغال می کند و برگه مشخصات می گوید 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. یک پورت USB 2.0، یک درگاه 10/100 M Base-TX، بلوتوث 5.0 و Wi-Fi 5 وجود دارد. همچنین دارای NFC است، بنابراین می توانید به راحتی از یک دستگاه دارای NFC مانند گوشی خود با یک لمس چاپ کنید.

هواوی می گوید هنگامی که یک حساب کاربری به رایانه متصل می شود، تمام دستگاه های موجود در آن حساب به طور خودکار به چاپگر اضافه می شوند، بنابراین نیازی به جفت شدن جداگانه برای هر دستگاه نیست. کاربران همچنین می توانند چاپگر را با خانواده و دوستان متصل به دستگاه خود به اشتراک بگذارند. PixLab X1 همچنین از چاپ از راه دور پشتیبانی می کند و از کارتریج تونر (X-15000 و F-1500) استفاده می کند.

برگه مشخصات می گوید که چاپگر با دستگاه های دارای ویندوز ایکس پی، ویندوز ویستا، ویندوز 7/8/10، ویندوز سرور 2003 و بالاتر، اوبونتو 14.04 و بالاتر، macOS 10.9.x و بالاتر و ردهت 7.0 و بالاتر سازگار است. قیمت PixLab X1 برابر با 294 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا