فناوری

آیپد مینی جدید با 5G و نمایشگر 8.3 اینچی معرفی شد

اپل آی پد مینی جدید خود را معرفی کرد. دارای حاشیه های باریک تر و گوشه های گرد است. بزرگترین خبر در این رویداد نمایشگر آن بزرگتر از نسل قبلی بوده حالا با پنل 8.3 اینچی (نسبت به صفحه قبلی 7.9 اینچی قبلی)، به عنوان دستگاهی برای انجام مولتی تسکینگ یا کارهای آموزش مفید می کند. اپل می گوید روشنایی صفحه نمایش می تواند به 500 نیت برسد.

آیپد مینی در حال حاضر کوچکترین تبلت اپل است، حتی با اندازه بزرگ. شایعات حاکی از آن بود که اپل در نظر گرفته که صفحه نمایش Mini LED را در iPad جدید شبیه به بزرگترین iPad Pro خود به کار بگیرد. طراحی آیپد مینی از اولین عرضه در سال 2012 تا حد زیادی ثابت مانده است. مدل جدید چیزی شبیه به تغییر در ساختار سنتی بوده و دارای حاشیه های باریک تر از iPad Mini 5 و گزینه های جدید رنگی است.

این تبلت جدید همچنین دارای درگاه USB-C ،Touch ID (بدون Face ID)، سیستم بلندگوی جدید با حالت استریو در حالت افقی و دوربین های 12 مگاپیکسلی در جلو و عقب، از جمله سنسور با فلاش True Tone و فیلمبرداری 4K و پشتیبانی از Center Stage اپل است. همچنین از Wi-Fi 6 و 5G (با سرعت دانلود تا 3.5 گیگابیت بر ثانیه) و همچنین قلم نسل دوم اپل، که به صورت مغناطیسی به کنار شاسی متصل می شود، پشتیبانی می کند.

این تبلت همچنین دارای 100 درصد آلومینیوم بازیافت شده است. لحیم صفحه اصلی منطقی شامل 100 درصد قلع بازیافتی است و آهنرباهای محفظه 100 درصد عناصر کمیاب خاکی هستند. اپل ادعا می کند که شما می توانید انتظار 40 درصد عملکرد سریعتر پردازنده و 80 درصد عملکرد سریعتر گرافیک را داشته باشید. آیپد مینی جدید امروز برای پیش خرید آماده شده است و هفته آینده با قیمت 499 دلار در دسترس قرار می گیرد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا