اپل از ساعت هوشمند جدیدش با نام اپل واچ سری 7 رونمایی کرد. ظاهر اپل واچ سری 7 کمی متفاوت از نسخه های قبلی خود است. اکنون صفحه نمایش عملاً به لبه کیس می رود. این بدان معناست که ظاهری جدید و صاف برای برخی از صفحات ساعت وجود دارد.

حاشیه های اطراف نمایشگر تنها 1.7 میلی متر باریک تر هستند و حالت صفحه روشن همیشه 70 درصد روشن تر است. اپل ادعا می کند که شما می توانید 50 درصد متن بیشتری نسبت به سری 6 روی صفحه نمایش قرار دهید. صفحه نمایش جدید همچنین به معنای روش های جدیدی برای تعامل با صفحه کلید کامل است که از کشیدن صفحه پشتیبانی می کند.

مجموعه کاملاً جدیدی از سطوح ساعت برای استفاده از صفحه بزرگتر وجود دارد، از جمله واچ فیس مدولارتر. و نمایش بزرگتر به این معنا نیست که ظریف تر است: اپل ادعا می کند که مقاوم در برابر ترک خوردگی بوده و در حال حاضر دارای درجه IP6X است، به این معنی که باید بتواند کمی بهتر از آب در شن و ماسه در ساحل حرکت کند.

نسخه کوچک ساعت اپل از 40 میلی متر به 41 میلی متر و نسخه بزرگ از 44 میلی متر به 45 میلی متر رسیده است. این باعث می شود این ساعت ها بزرگترین ساعت های اپل تا به امروز باشند. در حقیقت، ساعت کوچک اپل اکنون تنها 1 میلی متر کوچکتر از بزرگترین ساعت مچی معرفی شده در سال 2014 است.

مانند سری 6، سری جدید 7 تا 18 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد و دارای یک شارژر است که به جای USB-A از طریق USB-C شارژ می شود. تنوع آلومینیومی در کل در پنج رنگ، مشکی معمولی، طلایی، آبی و قرمز، به علاوه سبز تیره که با پشتیبانی جدید مقاوم هماهنگ می شود، ارائه می شود.

علاوه بر تازه سازی اپل واچ پریمیوم، اپل برخی از ویژگی های جدید را نیز به Watch OS 8 اضافه کرده است.دوچرخه سواری در فضای باز در حال حاضر پشتیبانی بهتری دارد و باید به طور خودکار تمرین را هنگام توقف در چراغ یا فقط برای استراحت متوقف کند. پشتیبانی پاییزی هم اکنون در تمرینات ظاهر می شود، بنابراین اگر دوچرخه خود را خراب کنید یا در حین تمرین HIIT به سختی بالا بروید، ساعت می تواند با خدمات اورژانس تماس بگیرد. واچ سری 3 با قیمت 199 دلار شروع می شود و واچ SE با قیمت 279 دلار در دسترس است، در حالی که سری جدید 7 با 399 دلار عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *