صوتی و تصویری

معرفی مانیتور 24 اینچی سامسونگ Webcam Monitor S4

سامسونگ از مانیتور جدید مجهز به وبکم با نام Webcam Monitor S4 رونمایی کرده که برای نیازهای کارگران هیبریدی طراحی شده است. مانیتور با یک وب کم داخلی، بلندگوها و میکروفون به کاربران کمک می کند تا به آسانی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند.

S4 با یک دوربین 2.0 مگاپیکسلی FHD و یک دوربین مادون قرمز، مشخصات لازم برای پیوستن به یک کنفرانس یا شرکت در جلسات مجازی را دارد. دوربین پاپ آپ با فشار دادن آن به داخل مانیتور ظاهر می شود و تجربه ای ساده و بدون دردسر هنگام ویدیوکنفرانس و ارتباط عمیق با دیگران ایجاد می کند.

برای افزایش سرعت ورود و راحتی کاربر، S4 دارای گواهینامه Windows Hello است، به این معنی که کاربران می توانند در عرض 2 ثانیه به سیستم وارد شده یا قفل کامپیوتر خود را باز کنند. سنسورهای بیومتریک چهره کاربر را فعال و اسکن می کنند و نیازی به ارائه رمز عبور برای دسترسی به دستگاه ها، برنامه ها و وب سایت های ویندوز 10 کاربر نیست و دسترسی سریع، ایمن و کارآمد می شود.

Webcam Monitor S4 سامسونگ دارای پنلی 24 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1080 در1920 پیکسل) و زاویه دید 178 درجه افقی و عمودی است که وضوح و کیفیت رنگ را در هر اینچ صفحه نمایش می دهد و از هر زاویه ای دید بهینه را ارائه می دهد. وب کم و بلندگوهای داخلی فضای پورت را ذخیره می کنند و مزایای اتصال S4 را افزایش می دهند. با کارکردن مانیتور به عنوان هاب USB، یک لپ تاپ متصل به USB می تواند به طور همزمان دستگاه های اضافی را متصل کرده و هر گونه نگرانی در مورد کمبود پورت را برطرف کند.

این مانیتور همچنین با ویژگی های بدون لرزش و نور آبی کم سامسونگ ساخته شده، که به منظور به حداقل رساندن جلوه های بصری مضر که می توانند پس از استفاده طولانی مدت باعث خستگی چشم شوند، طراحی شده است. این مانیتور توسط TUV Rheinland، پیشروترین گروه صدور گواهینامه بین المللی ، دارای گواهی بدون سوسو و نور آبی کم است.مانیتور S4 مجهز به بلندگوهای استریو دو وات 2 وات است که هنگام ویدئو کنفرانس و تماشای فیلم ، تجربه صوتی بهتری را ارائه می دهد. به علاوه، مانیتور دارای پورت های HDMI ، DP ،D-Sub و Audio برای گزینه های اتصال همه کاره است. Webcam Monitor S4 سامسونگ در حال حاضر در ایالات متحده ، اروپا ، کره جنوبی و آسیای جنوب شرقی در دسترس است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا