صوتی و تصویری

عرضه تلویزیون TCL 65T7K با روشنایی 1600 نیت و نرخ 144 هرتز

TCL از تلویزیون مینی ال ای دی جدید، سری T7K در بازار چین رونمایی کرد که دارای صفحه نمایش 65 اینچی با ویژگی های چشمگیر مانند روشنایی 1600 نیت، نرخ تازه سازی 144 هرتز است. تلویزیون 65 اینچی هم اکنون با قیمت 605 دلار در دسترس است.

تلویزیون T7K شامل یک پنل 4K (3840 در 2160) 144 هرتز True XDR Mini LED با 512 منطقه کم نور مستقل است که امکان کنترل دقیق روشنایی و کنتراست را فراهم می کند. این به سیاهی‌های عمیق‌تر، سفیدهای روشن‌تر و یک تجربه کلی HDR پیشرفته‌تر ترجمه می‌شود. علاوه بر این، گنجاندن میکرو لنزهای تصویربرداری نوری، کنترل نور را برای یک تصویر طبیعی تر بهبود می بخشد.

با توجه به روشنایی، T7K به حداکثر روشنایی 1600 نیت، همراه با نسبت کنتراست پویا 16000000:1 می رسد. این به تصاویری پر جنب و جوش با جزئیات پیچیده در صحنه های روشن و تاریک تبدیل می شود. TCL بر دقت رنگ T7K تأکید دارد که از طریق فناوری Quantum Dot Pro 2024 به دست آمده است. این فناوری نوید پوشش 98 درصدی طیف رنگی DCI-P3 را می دهد که طیف گسترده ای از رنگ های واقعی و زنده را تضمین می کند. سازنده همچنین ادعا می کند که نقاط کوانتومی تا 10 سال وفاداری رنگ خود را حفظ می کنند.

TCL T7K توسط Linyao Chip M2 و تراشه بهبود تصویر TXR Mini LED TCL که با هم کیفیت تصویر را از طریق الگوریتم‌های کالیبراسیون کیفیت تصویر ۲۰+ افزایش می‌دهند، تامین می‌شود. این تراشه‌ها ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند کنترل هوشمند نور بومی، هماهنگ‌سازی نور و سایه، و تنظیمات رنگ با هوش مصنوعی را امکان‌پذیر می‌کنند. از نظر فضای ذخیره سازی، تلویزیون دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

از نظر صدا، TCL T7K به یک سیستم صوتی حرفه ای 2.1 کاناله Hi-Fi، شامل پنج واحد با مجموع خروجی 70 وات و یک ساب ووفر مستقل 20 وات مجهز شده است. این ستاپ صدایی با کیفیت بالا با بلندی های واضح و بیس عمیق و قدرتمند ارائه می دهد و تجربه شنیداری شبیه سینما را ایجاد می کند. همچنین دارای فناوری Dolby Atmos است که کیفیت صدا را غنی‌تر می‌کند و از تنظیمات میدان صوتی با هوش مصنوعی کامل و صدای پانوراما و همهجانبه اطمینان می‌دهد. گزینه های اتصال در T7K شامل 4 پورت HDMI (با 2 پورت HDMI 2.1 و eARC) با پشتیبانی 4K در 144 هرتز، یک پورت USB-A 3.0، یک درگاه USB-A 2.0، یک درگاه AV، یک پورت RJ45، یک پورت ورودی آنتن RF و یک درگاه خروجی صدای دیجیتال است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا