به دنبال عرضه عینک های هوشمند توسط فیس بوک، شیائومی همچنین قرار است با معرفی عینک های هوشمند خود، شرکت Menlo Park را در زمینه پوشیدنی ها به چالش بکشد. این دستگاه قادر خواهد بود عکس ها را نمایش دهد، پیام ها و اعلان ها را نمایش دهد، تماس برقرار کند، ناوبری را ارائه دهد و متن را در زمان واقعی در جلوی چشم شما ترجمه کند.

عینک های هوشمند شیائومی تنها 51 گرم وزن دارند و از پردازنده ARM چهار هسته ای استفاده می کنند. فناوری تصویربرداری MicroLED در دستگاه استفاده می شود و این شرکت دلایل مختلفی را برای آن ذکر کرده است. اولا، این به شیائومی اجازه می دهد فضای طراحی مورد نیاز در طراحی سازه را کاهش دهد، که باعث روشن شدن دستگاه نیز می شود. ثانیاً، MicroLED ها دارای خاصیت ساطع کننده ذاتی هستند که به نمایشگرهای روشن تر و سیاه عمیق تر اجازه می دهد، بنابراین آنها می توانند تراکم پیکسلی بالاتر و عمر طولانی تری را در عین حفظ ساختار ساده تر داشته باشند.

تراشه نمایشگر یکپارچه در دستگاه دارای ابعاد 2.4 میلی متر در 2.02 میلی متر بوده و اندازه پیکسل های آن تنها 4 میکرون متر است. عکس های گرفته شده از طریق پوشیدنی را نمی توان با استفاده از آنها رنگ آمیزی کرد، زیرا شیائومی از یک صفحه نمایش تک رنگ استفاده کرده و می گوید این کار “برای عبور نور کافی از ساختارهای نوری پیچیده” انجام شده است. شیائومی تاریخ انتشار و قیمت پوشیدنی را در بیانیه مطبوعاتی فاش نکرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *