ریلمی امروز جانشین ریلمی بند را معرفی کرد. ریلمی بند 2 حالا نمایشگری و باتری بزرگتر و طراحی جدید دارد. ریلمی بند 2 بیشتر شبیه یک ساعت هوشمند است تا یک دستبند هوشمند کلاسیک و دارای صفحه نمایش لمسی 1.4 اینچی رنگی با وضوح 320 در 167 پیکسل با حداکثر روشنایی 500 نیت است.

به علاوه از بیش از 50 واچ فیس پشتیبانی کرده و می توانید با بارگذاری تصویری از گوشی هوشمند متصل خود، یک مورد سفارشی ایجاد کنید. مجموعه استاندارد ویژگی های سلامتی و تناسب اندام که در ریلمی بند داشتیم در بند 2 نیز وجود دارد که شامل نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، شمارنده خودکار، یادآوری نوشیدنی آب و یادآوری بی تحرک می شود. 

آنچه این بار جدید است اضافه کردن اندازه گیری استرس، پیگیری سلامت زنان و سنسور SpO2 برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون است. بند 2 همچنین از 90 حالت ورزشی پشتیبانی می کند. با این حال، در ابتدا، بند 2 فقط 14 فعالیت را دنبال می کند، از جمله یوگا، پیاده روی در فضای باز/داخل خانه، دویدن در فضای باز/داخل خانه، کریکت، بسکتبال، شنا در استخر و فوتبال؛ پشتیبانی بقیه از طریق OTA بعداً اضافه می شود.

ریلمی بند 2 همچنین دارای Smart AIoT Control است – قابلیتی که قبلاً در ساعت های هوشمند ریلمی مانند واچ 2 پرو دیده بودیم. به شما این امکان را می دهد که محصولات AIoT شرکت را مستقیماً از مچ دست خود بدون نیاز به دستیابی به گوشی هوشمند خود کنترل کنید، مشروط بر اینکه به دستگاه های AIoT متصل باشد.

بقیه نکات برجسته ریلمی بند 2 شامل کنترل موسیقی، کنترل دوربین، پیش بینی آب و هوا، آلارم و مقاومت 50 متری در برابر آب است. ریلمی بند 2 با باتری 204 میلی آمپر ساعتی همراه بوده که تا 12 روز دوام می آورد. این دستبند هوشمند از اتصال بلوتوث 5.1 پشتیبانی کرده و از SoC Bluetooth Low Energy (Bluetooth LE) Goodix استفاده می کند، که “عملکرد فوق العاده کم قدرت را با عملکرد رادیویی برجسته امکان پذیر می کند” و “اتصال با سرعت بالا قابل اعتماد” را ارائه می دهد.

بند 2 با دستگاه های دارای اندروید 5.1 به بالا/iOS 11 به بالا کار می کند و می توانید آن را با برنامه Realme Link مدیریت کنید. ریلمی بند 2 قرار است با قیمت 40 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *