گجت و پوشیدنی

اوپو نمونه اولیه Air Glass 3 XR را در MWC 2024 معرفی کرد

اوپو یکی دیگر از غول های بزرگ فناوری است که محصول جدیدی را در MWC 2024 ارائه کرد. امروز، این شرکت برنامه های آینده خود را در مورد هوش مصنوعی و نمونه اولیه عینک جدید Air Glass 3 XR (واقعیت توسعه یافته) فاش کرد.

این عینک می تواند از طریق یک گوشی هوشمند به مدل AndesGPT اوپو دسترسی داشته باشد و تجربه هوش مصنوعی “بدون بار” را ارائه دهد. بدیهی است که این شرکت فکر می کند فشار دادن یک دکمه روی تلفن شما تلاش زیادی است و سعی دارد کاری در مورد آن انجام دهد. ایر گلس 3 50 گرم وزن دارد و دارای یک موجبر رزینی خود ساخته با ضریب شکست 1.70 است. حداکثر روشنایی چشم بیش از 1000 نیت دارد.

اوپو ادعا می کند که این ویژگی ها تجربه ای نزدیک به یک عینک معمولی را تضمین می کند و در عین حال بهترین نمایشگر تمام رنگی را در نوع خود ارائه می دهد. این عینک دارای دستیار صوتی هوش مصنوعی مجهز به AndesGPT است و همچنین از تعامل لمسی برای کنترل موسیقی، تماس‌های صوتی، نمایش اطلاعات و مرور تصویر پشتیبانی می‌کند. این دستگاه شامل چهار میکروفون بوده که برای بهبود عایق‌بندی نویز طراحی شده‌اند و اوپو نیز وعده خروجی صدای باکیفیت را می‌دهد.

اوپو همچنین برنامه‌های خود را برای ارائه ویژگی‌های مختلف هوش مصنوعی، از جمله پاک‌کن هوش مصنوعی برای عکس‌ها، به گوشی‌های Reno11 و Find N3 فاش کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا