مرورگر Oculus در Oculus Quest 2 سابقه ای از هر وب سایتی که بازدید می کنید را در صفحه تاریخچه خود نگه می دارد. اگر آن را پاک نکنید، افرادی که بعد از شما از هدست شما استفاده می‌کنند، می‌توانند ببینند کدام سایت‌ها را مشاهده کرده‌اید. در اینجا نحوه پاک کردن داده های مرور آمده است.

ابتدا مرورگر Oculus را روی هدست Quest 1 یا Quest 2 خود باز کنید (این دستورالعمل ها برای هر دو مدل کار می کنند). مرورگر را در کتابخانه برنامه خود پیدا خواهید کرد. در پنجره مرورگر Oculus، دکمه منو (سه نقطه) را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید.

در منویی که در کنار پنجره ظاهر می‌شود، Clear Browsing Data را انتخاب کنید.

پس از آن، یک پنجره کوچک “Clear Data” باز می شود. در صورت لزوم، یک علامت را در کنار Browsing History (و هر مورد دیگری که می‌خواهید پاک کنید) قرار دهید، سپس روی دکمه Clear Data کلیک کنید.

مرورگر Oculus داده های مروری را که انتخاب کرده اید پاک می کند. هر زمان که دوست دارید می توانید این روند را تکرار کنید. در آینده، اگر نمی‌خواهید پس از هر جلسه مرورگر Oculus، داده‌های مرور خود را به صورت دستی پاک کنید، می‌توانید با کلیک کردن روی منوی مرورگر و انتخاب Enter Private Mode از حالت خصوصی استفاده کنید. حالت خصوصی از پیگیری تاریخچه مرور شما توسط مرورگر جلوگیری می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *