نرم افزار و اینترنت

بهبود تجربه گوشی های تاشو با آپدیت اندروید 12.1 گوگل

گوگل در حال آماده سازی برای به روزرسانی بزرگ بعدی اندروید است که ظاهراً در 4 اکتبر عرضه خواهد شد. این به روزرسانی بزرگ باعث بهبود تجربه گوشی های تاشو می شود، که احتمالاً قبل از عرضه گوشی هوشمند شایعه Pixel Fold این شرکت ارائه می شود.

طبق گزارش XDADevelopers، اندروید 12 گوگل یکی از بزرگترین به روز رسانی پلتفرم های اندروید در سال های اخیر خواهد بود. علاوه بر این، گزارش اشاره می کند که اطلاعات اضافی در مورد به روز رسانی بعدی اندروید 12.1 نیز رویت شده است. این به روزرسانی جدید شامل پیشرفت هایی در تجربه گوشی تاشو خواهد بود. نسخه بعدی اندروید 12 sc-v2 است که XDA آن را اندروید 12.1 می نامد. در Android 12 Developer Preview 2 اخیر، XDA موفق به کشف ویژگی “نوار وظیفه” مخفی در لانچر پیکسل شد.

این تسک بار در پایین صفحه ظاهر شده که معمولاً نوار ناوبری در آن یافت می شود. رابط کاربری مورد نظر تعداد انگشت شماری از اپ های مکرر استفاده شده و اپ های اخیراً استفاده شده را نیز به نمایش می گذارد. این نوار وظیفه برای دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگ مانند تبلت توسعه یافته که عملکرد مولتی تسکینک را که از صفحه بزرگتر استفاده کرده، بهبود می بخشد.

به خاطر داشته باشید که این فقط یک گمانه زنی است که این شرکت ویژگی جدید را مخصوص Pixel Fold ارائه می دهد. اگرچه، یکی از تغییرات کد در اجرای آموزش نوار وظیفه جدید، تصویری از ویژگی در حال اجرا را نشان می دهد. در تصویر، می توانیم مشاهده کنیم که دو نوع مختلف مرورگر کروم در کنار هم استفاده می شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا