سامسونگ دو ویژگی جدید را برای اپلیکیشن دوربین Expert RAW خود اعلام کرده است که با آپدیت بعدی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اول، ویژگی Custom Preset است که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات دوربین سفارشی خود را ذخیره کرده و از آنها برای عکس گرفتن دوباره استفاده کنند.

دوم منوی Save Format است که به کاربران امکان می دهد عکس های گرفته شده از طریق برنامه Expert RAW را با فرمت RAW یا JPEG ذخیره کنند. در حال حاضر، این برنامه عکس ها را در هر دو فرمت فایل ذخیره می کند که ممکن است ناراحت کننده باشد. علاوه بر اعلام ویژگی‌های جدید، سامسونگ همچنین اعلام کرد که انتشار Expert RAW برای گلکسی اس 20 اولترا، گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی زد فولد 2 به تعویق افتاده است.

قرار بود این گوشی‌های هوشمند در شش ماهه اول 2022 از Expert RAW پشتیبانی کنند، اما از آنجایی که به یک بروزرسانی کامل سیستم دوربین نیاز دارد، برنامه زمان‌بندی تغییر کرده است. با این حال، سامسونگ قصد دارد تا ماه سپتامبر Expert RAW را برای این دستگاه‌ها منتشر کند. در حالی که سامسونگ تاریخ دقیقی برای عرضه Expert RAW برای S20 اولترا، نوت 20 اولترا و فولد 2 ارائه نکرده است، این شرکت فاش کرد که Expert RAW فقط با واحدهای گسترده و فوق عریض در S20 Ultra کار می کند، بدون اینکه از لنز تله فوتو پشتیبانی کند.

سامسونگ می‌گوید این به این دلیل است که RAW محاسباتی Expert RAW بر اساس Bayer RAW است که لنز تله‌فوتوی Hybrid Optic 10x گلکسی اس 20 اولترا قادر به خروجی تصاویر در آن نبود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *