صوتی و تصویری

تلویزیون جدید 55 اینچی 4K QLED هایسنس با طراحی بدون حاشیه

هایسنس با تلویزیون 55 اینچی Hisense 4K QLED که به تازگی معرفی شده، حضور خود را در بازار تلویزیون های هوشمند هند تقویت می کند. تلویزیون Hisense 4K QLED از طریق Flipkart با قیمت تقریبی 817 دلار در دسترس است.

فناوری کوانتوم دات رگه ای غنی از شارپ و وضوح رنگ را ارائه می دهد که هنگام استفاده از تلویزیون یک تجربه تماشای واقعی را به ارمغان می آورد. تلویزیون 55 اینچی 4K QLED هایسنس با قابلیت Dolby Vision و Dolby Atmos همراه با Hi-View Engine این شرکت داشته که برای بهینه سازی کیفیت تصویر از هوش مصنوعی استفاده می کند. بلندگوهای 24 واتی از ویژگی Dolby Atmos و Dolby Audio برای خروجی صدای خوب برخوردار هستند.

تلویزیون هایسنس 55 اینچی 4K QLED در هند هنگام تماشای هر محتوا، تصاویر خوب، حرکت واضح و جزئیات کوچک از هر صحنه را ارائه می دهد. همچنین دارای کنترل نور دینامیک، افزایش دهنده رنگ طبیعی، حالت بازی، رنگ دقیق و کاهش نویز است. این تلویزیون مجهز به پردازنده چهار هسته ای Cortex A53 و پردازنده گرافیکی Mali 470MP می باشد. تلویزیون QLED 55 اینچی هایسنس دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بوده و بر روی Android TV 10 اجرا شده و دارای کروم کست داخلی، گوگل اسیستنت، Wi-Fi (دو بانده) است.

برخی از اپ های از پیش بارگذاری شده در Hisense 4K QLED TV عبارتند از نتفلیکس، یوتیوب، آمازون و آمازون پرایم ویدیو، گوگل پلی استور و گوگل پلی Movies. در کنترل از راه دور، ما چند دکمه اختصاصی برای کنترل دستگاه داریم.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا