همانطور که در خبرهای قبل خواندید، دیگری خبری از سیستم عامل OxygenOS وان پلاس و ColorOS اوپو نیست. سورس کد این دو پلتفرم به هم متصل می شوند تا یک سیستم عامل واحد ایجاد شود (که احتمالاً نام جذابی خواهد داشت، اما هنوز اعلام نشده است).

این توسط پیت لاو که اکنون به عنوان مدیر اصلی محصول اوپو خدمت می کند و بر استراتژی های محصول برای وان پلاس و اوپو نظارت می کند، آشکار شد. پست وبلاگ همچنین حاوی جزئیات جالبی در مورد خط تولید محصولات وان پلاس است، اما ما در یک لحظه به آن خواهیم رسید.

سیستم عامل به اصطلاح “متحد” برای دستگاه های وان پلاس سفارشی می شود تا وضعیت خود را به عنوان نرم افزاری تمیز و سبک حفظ کند، که برای طرفداران نام تجاری مهم است. گری چن، مدیر بخش OxygenOS، مسئول سیستم عامل یکپارچه شد. همچنین، بوت لودرهای وان پلاس برای کسانی که مایل به جستجوی فریمور سفارشی هستند، باز نمی شوند.

به نظر می رسد اکثر تغییرات داخلی خواهند بود. کار روی یکپارچه سازی قبلاً با OxygenOS 12 و ColorOS 12 آغاز شده است. لاو می گوید که قبلاً مزایای ترکیب تیم های توسعه را مشاهده کرده، زیرا تلاش مشترک منجر به ساخت سریعتر و با کیفیت تر نرم افزار شده است. در مورد دستگاه های وان پلاس، سیستم عامل یکپارچه با سری پرچمداران 2022 راه اندازی می شود. دستگاه های منتخب از مجموعه فعلی سیستم عامل جدید را بعنوان بخشی از به روز رسانی اصلی بعدی اندروید در سال آینده دریافت خواهند کرد – کدام دستگاه ها و زمان آن بعداً اعلام می شود (احتمالاً دستگاه هایی که در حال دریافت اندروید 13 هستند).

سیستم عامل جدید بخشی از چیزی است که Lau آن را “وان پلاس 2.0” می نامد و همراه با استراتژی بازنگری شده محصول است. پرچمداران این برند همچنان در سطح جهانی در دسترس خواهند بود، تغییر نمی کند. با این حال، مدل های مقرون به صرفه وان پلاس بومی تر می شوند. وان پلاس به کار بر روی بهبود دوربین های خود ادامه می دهد. تمرکز بر روان نگه داشتن تجربه کاربر در حین توسعه علم رنگ بهتر با شریک هاسلبلد همراه با توسعه سنسورها، لنزها و سایر فناوری ها برای بهبود عملکرد دوربین است.

وان پلاس و اوپو بخشهای تحقیق و توسعه خود را در ماه ژانویه ادغام کردند و در آن زمان ادعا می شد که OxygenOS و ColorOS جدا باقی خواهند ماند و OxygenOS در اینجا باقی خواهد ماند زیرا مخاطبین مختلف را در بازارهای مختلف هدف قرار می دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *