نرم افزار و اینترنت

انتشار آپدیت Flyme 9.2 برای سری میزو 18 و 17 در ماه اکتبر

در راه اندازی سری 18s و 18X، میزو همچنین Flyme 9.2، جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی اندروید خود را معرفی کرد. به روزرسانی جدید ویژگی های جدید را برای گوشی های جدید به همراه دارد. میزو اکنون مشخص کرده که تلفن های قدیمی آن چه زمانی به روز رسانی می شوند.

طبق حساب رسمی Flyme Weibo، سری میزو 17 که شامل میزو 17 و 17 پرو است در ماه اکتبر به Flyme 9.2 به روز می شود. میزو 18 و 18 پرو که اوایل امسال عرضه شده اند نیز در ماه اکتبر به روز رسانی می شوند. از جمله ویژگی های جدید Flyme 9.2 یک فونت جدید است. میزو می گوید که فونت جدید زیبا است و نمادهای دقیق تری دارد. همچنین ویژگی های جدیدی را برای کاربران قدیمی مانند اندازه فونت بزرگتر، بزرگنمایی و رنگ هایی با کنتراست بالا اضافه کرده است.

Flyme 9.2 همچنین یک ویژگی رم مجازی برای گوشی های میزو به ارمغان می آورد. کاربران می توانند بین گزینه های 3، 5 و 7 گیگابایتی یکی را انتخاب کنند، این بدان معناست که یک گوشی با 12 گیگابایت رم می تواند تا 19 گیگابایت رم قابل استفاده داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های جدید میزو اضافه کرده حذف خودکار OTP ها و آلارم های یکبار مصرف است. البته، این نسخه جدید Flyme نسخه جدیدی از اندروید را ارائه نمی دهد. انتظار داریم میزو نسخه جدیدی از نرم افزار خود را معرفی کند که اندروید 12 را به دستگاه های خود می آورد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا