نرم افزار و اینترنت

واتس اپ واکنش های ایموجی را دریافت می کند

واتس‌اپ به تازگی اعلام کرد که واکنش‌های ایموجی را به اپلیکیشن پیام رسان خود افزوده و به شما امکان می‌دهد احساسات خود را نسبت به یک پیام بدون نیاز به ارسال یک ایموجی به عنوان پیام بیان کنید. اگرچه این شرکت واکنش‌هایی را در کنار ویژگی جدید Communities خود معرفی کرد، با این حال سخنگوی متا اشاره کرد، واکنش‌ها در هنگام راه‌اندازی در همه چت‌ها در دسترس خواهد بود.

این ویژگی برای شروع نسبتاً محدود خواهد بود و فقط به شما اجازه می دهد با شش ایموجی واکنش نشان دهید. با این حال، ویل کاتکارت، رئیس واتس اپ، گفت که در آینده از «همه ایموجی ها و رنگ های پوست» پشتیبانی خواهد کرد. خیلی خوب است که می بینیم این ویژگی به چنین برنامه پیام رسان محبوبی می آید، زیرا همیشه از داشتن آن در برنامه هایی مانند اسلک یا تلگرام (که فقط چند ماه پیش آنها را دریافت کردند) قدردانی می کنیم.

این شرکت همچنین اعلام کرد که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های بسیار بزرگ‌تری را به اشتراک بگذارند و حداکثر اندازه فایل را از 100 مگابایت روی 2 گیگابایت تنظیم کند. همچنین تعداد افرادی که می‌توانند در یک تماس صوتی به صورت هم‌زمان در تماس باشند از هشت به 32 افزایش یافته است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا