OPPO سال گذشته فناوری رهگیری پرتو را در گوشی های خود به نمایش گذاشت. اما جدا از چند نسخه نمایشی موجود در پلی استور برای آزمایش تکنیک رندر، رهگیری پرتو تا حد زیادی استفاده نشده است – حداقل تا به امروز.

دیروز، در کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2022 (GDC)، اوپو از اولین اپلیکیشن رهگیری پرتو صنعت برای گوشی‌های هوشمند در قالب «ColorOS Ray Tracing 3D Wallpaper» رونمایی کرد. بازدیدکنندگان در این رویداد باید والپیپرهای اوپو فایند X5 پرو دایمنسیتی ادیشن را بررسی کنند.

رهگیری پرتو یک فناوری رندر گرافیکی است که رفتار نور را مانند دنیای واقعی شبیه‌سازی می‌کند و به اشیاء مجازی واضح و زنده تر اجازه می‌دهد. اوپو برای اولین بار در اوایل سال 2018 شروع به توسعه راه حل رهگیری پرتو خود کرد. برای تصویر زمینه زنده سه بعدی، این برند معماری ترکیبی و هسته های سخت افزاری اختصاصی را در فایند X5 پرو اتخاذ کرد و تراشه فوق العاده قدرتمند دایمنسیتی 9000 را در زیر کاپوت قرار داد تا به خوبی از آن استفاده کند.

اوپو می گوید که تصویر زمینه رهگیری پرتو سه بعدی به عنوان نقطه شروعی برای استفاده از فناوری برای کشف برنامه های کاربردی آینده خواهد بود. والپیپرهای ColorOS Ray Tracing 3D نیز بسیار تعاملی هستند و به مجموعه ای از حرکات دست مانند چرخش، ضربه زدن و امواج برای نمایش انیمیشن ها اجازه می دهند. آنها در اواخر امسال به کاربران Find X5 Pro Dimensity Edition به عنوان APK و همچنین به توسعه دهندگان در بسته SDK ارائه خواهند شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *