فناوری

ریزر هدفون گیمینگ جدید Kaira X را معرفی کرد

ریزر امروز Kaira X را عرضه کرده که مقرون به صرفه تر از هدفون های بازی این شرکت برای کنسول ها بود. قیمت Kaira معادل 60 دلار است که به طور قابل توجهی ارزان تر از نسخه های قبلی سری Kaira می باشد.

Kaira X دارای درایورهای 50 میلیمتری TriForce Razer است که به گونه ای طراحی شده اند که هر سه بخش از طیف فرکانس قابل شنیدن را متمرکز می کند. قسمت هدست از میکروفون قلبی قابل انعطاف با کاهش نویز استفاده می کند. در کنار آن کنترل هایی برای تنظیم صدا و خاموش شدن میکروفون وجود دارد.

Kaira X در دو نسخه عرضه می شود، یکی برای ایکس باکس و دیگری برای پلی استیشن. نسخه ایکس باکس در پنج رنگ مشکی، سفید، آبی، قرمز و سبز عرضه شده تا با رنگ های کنترلر بی سیم جدید ایکس باکس مطابقت داشته باشد. نسخه پلی استیشن مشکی با لهجه های سفید و آبی ارائه شده تا با کنترلر جدید DualSense مطابقت داشته باشد.

با این حال ، صرف نظر از نسخه ای که دریافت می کنید، همه مدل های Kaira X از یک پلاگین هدفون استاندارد استفاده می کنند، به این معنی که آنها با هر دستگاهی با جک 3.5 میلی متری کار می کنند. ریزر Kaira X برای ایکس باکس به صورت سیاه و سفید و برای پلی استیشن از 23 سپتامبر در دسترس است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا