رویداد امروز هواوی فقط برای سری Nova 9 نبود. همچنین این شرکت تعداد انگشت شماری از محصولات و لوازم جانبی جدید را معرفی کرد که یکی از آنها هدفون های بی سیم Freelace Lite است.

 Freelace Lite سومین هدفون بی سیم با طناب گردن در سری Freelace است. این گوشی به هدفون های بی سیم Freelace Pro که سال گذشته اعلام شد و هدفون های بی سیم Freelace در سال 2019 اعلام شد. درست هم نسل هایش، از عمر باتری باور نکردنی و شارژ سریع برخوردار است. به گفته هواوی، Freelace Lite دارای عمر باتری 18 ساعته است و شارژ سریع 5 دقیقه ای 4 ساعت زمان پخش را فراهم می کند. شارژ کامل 70 دقیقه طول می کشد.

هدفون ها دارای طراحی نیمه گوش هستند و قلاب های نرم آنها از سیلیکون مناسب پوست ساخته شده تا در گوش شما نگه داشته شود. در داخل هر کدام یک سیم پیچ پویا 13 میلی متری قرار دارد و حاوی آهن ربا است. هنگامی که هدفون به یکدیگر متصل می شود، پخش را متوقف می کند و جدا کردن آنها پخش را از سر می گیرد. هواوی می گوید که تأخیر کم 110 میلی ثانیه همچنین آن را برای انجام بازی ها عالی می کند. Freelace Lite از طریق بلوتوث 5.2 متصل شده، دارای عملکرد جفت سریع است که با دستگاه های دارای EMUI 10 و بالاتر کار کرده و دارای رتبه IP55 می باشد.

Freelace Lite دارای کنترل از راه دور با سه دکمه سه بعدی است – کلید عملکردی که به عنوان دکمه پاور، دکمه جفت شدن، دکمه تنظیم مجدد و دکمه کنترل پخش عمل می کند. و دو دکمه تنظیم صدا که می توانید از آنها برای فراخوانی دستیار صوتی گوشی خود نیز استفاده کنید. می توانید آن را به طور همزمان به دو دستگاه متصل کنید، و با فشردن سریع دو دکمه کنترل صدا به سرعت آن را به آخرین دستگاه متصل تغییر می دهد. هدفون جدید هواوی قرار است با قیمت 42 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *