موبایل و تبلت

وعده مایکروسافت برای سه سال آپدیت سرفیس دوئو 2

دستگاه های سرفیس دوئو مایکروسافت از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند و پس از این رویداد، این شرکت تأیید کرد که قصد دارد سرفیس دوئو 2 را با سه سال به روز رسانی به روز کند. مایکروسافت با بیانیه زیر این امر را به Android Authority تأیید کرد.

ما متعهد هستیم که سه سال سیستم عامل و به روزرسانی های امنیتی را ارائه دهیم.

وقتی اولین سرفیس دوئو منتشر شد، همان قول داده شد. شایان ذکر است که نسل اول تلفن هوشمند سرفیس دوئو هنوز دارای سیستم عامل اندروید 10 است. مایکروسافت اعلام کرد که در تلاش است تا “قبل از پایان امسال” سرفیس دوئو را به اندروید 11 به روز کند.

ما اذعان داریم که مایکروسافت با سرفیس دوئو پیشرفت زیادی کرده است. این نرم افزار و سخت افزار از زمان انتشار بهبود یافته و شرکتی به بزرگی مایکروسافت باید بتواند با سرفیس دوئو 2 به روز رسانی کند و از آنجایی که سرفیس دوئو 2 با اندروید 11 وارد بازار می شود، باید تعجب کنیم که این گوشی کی عرضه می شود؟ به طور طبیعی انتظار می رود که به روزرسانی اندروید 12 را دریافت کند.

سرفیس دوئو 2 با تنظیم جدید دوربین سه گانه، باتری به روز شده، نمایشگرهای جدید، چیپست سریعتر و بهبود کلی سخت افزار صفحه نمایش دوگانه همراه است. همچنین اکنون دارای NFC و لبه های خمیده داخلی صفحه بوده که مشاهده اعلان ها و زمان بسته شدن دستگاه را آسان می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا