فناوری

وعده توییتر در فرآیند بارگذاری ویدیو با کیفیت بهتر

توییتر اعلام کرد که بارگذاری ویدیوهای جدید کاربران کمتر پیکسل شده و کیفیت بهتری خواهند داشت. حساب پشتیبانی رسمی توییتر فاش کرد که وب سایت به روزرسانی هایی را انجام داده تا کیفیت فیلم ضعیف پلتفرم خود را برطرف کند، که از ابتدا برای کاربران آن مشکل ساز بوده است.

توییتر به سایت ورج گفت که هنگام بارگذاری ویدیوهایی که مسئول این مشکل هستند، مرحله پیش پردازش را حذف کرد. این مرحله ظاهراً کلیپی را که می خواهید برای پردازش آسان تر به قطعات کوچکتر بارگذاری کنید، تقسیم کرده و این می تواند کیفیت فیلم را کاهش دهد. این شرکت به نشریه اعلام کرد که تغییرات در توییتر مدیا استودیو، ابزاری که به شما امکان دسترسی به تمام رسانه هایی را که تا به حال بارگذاری کرده اید، ارائه می دهد، به صورت زنده وجود ندارد.

همچنین ، در حالی که انتظار می رود کیفیت ویدیوی بهبود یافته برای همه در دسترس باشد، فقط در مورد بارگذاری ویدیوهای جدید اعمال می شود و برای ویدیوهای قبلی اعمال نمی شود. در حالی که برخی از کاربران می گویند تقریباً هیچ تفاوتی با قبل ندارند، دیگران متوجه فشرده سازی کمتر در تمام صفحه و تنظیم سریعتر هنگام تغییر اندازه صفحه می شوند. کیفیت هنوز قابل مقایسه با فیلم های HD ارسال شده در یوتیوب نیست، اما به اندازه کافی مناسب به نظر می رسد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا