موبایل و تبلت

داخل آیفون 13 پرو را در آخرین کالبدشکافی iFixit ببینید

کارشناسان iFixit نسخه ای از آیفون 13 پرو را کالبدشکافی کردند، تا از آنچه در دل این دستگاه می‌گذرد، باخبر شوند. در کالبدشکافی آیفون 13 پرو مشخص شد که این گوشی از یک باتری بزرگ بهره می‌برد و تغییراتی جزیی نیز به منظور استفاده از ناچ کوچک‌تر به نسب آیفون سال قبل، اعمال شده است.

iFixit اول به سراغ باتری آیفون 13 پرو رفت؛ نتایج آزمایش با موفقیت انجام شد و نشان داد که باتری این گوشی بی‌دردسر قابل تعویض است. iFixit خاطرنشان کرد باتری L شکل شبیه به آیفون 12 پرو مکس است. iFixit گفت:

این باتری L شکل احتمالا از ظرفیت 11.9 وات‌ساعتی بهره می‌برد، درحالی که آیفون 12 پرو به باتری 10.78 وات‌ساعتی مجهز بود. در هر صورت، این باتری از ظرفیت استاندارد باتری‌های مستطیلی 12.54 وات‌ساعتی کوچک‌تر است.

iFixit تصور می کند که اپل با جابجا کردن اسپیکر مکالمه گوشی از پشت نمایشگر به داخل شاسی توانسته تا حدی صفحه نمایش را کوچک کند. با توجه به این مورد، iFixit، تعویض بلندگوی مکالمه گوشی را مشکل تر می داند.

بدنه آیفون 13 پرو نیز به مانند محصول سال قبل، با کمک چسب، مهروموم شده و طبق گفته iFixit، جدا کردن صفحه نمایش دستگاه نیز کار سختی نیست. برای مشاهده بررسی کامل کالبدشکافی آیفون 13 پرو به سایت iFixit مراجعه نمایید. 

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا