نرم افزار و اینترنت

اندروید 12.1 به رابط پیکسل فولد از نوار وظیفه تا اسپلیت اسکرین اشاره می کند

شماره نسخه بعدی اندروید 12.1 هنوز به طور رسمی هنوز منتشر نشده، اما یک بررسی عمیق در کد آن نشان می دهد که گوگل به روز رسانی “جزئی” را کاملاً بر اساس ویژگی های مفید رابط کاربری برای گوشی های تاشو یا شاید تبلت ها تنظیم کرده است.

این مورد توسط XDA-Devs کشف شد؛ آنها اشاره کردند که با این به روز رسانی موقت اندروید 12، گوگل APIها و ویژگی های جدیدی را برای بهبود تجربه تلفن تاشو اضافه می کند. با توجه به شایعات قریب الوقوع انتشار گوشی گوگل پیکسل فولد، منطقی به نظر می رسد. این شرکت مجبور است آن را با یک رابط کاربری مناسب راه اندازی کند یا منتظر بماند تا اندروید 13 بتواند یکی را اجرا کند که در آینده عرضه گوشی تاشو خود را بیشتر کند.

انتظار می رود که گوگل پیکسل فولد دارای صفحه نمایش 7.6 اینچی با روکش شیشه ای فوق العاده نازک، احتمالاً چیپست تنسور داخلی و دوربین گوگل پیکسل 6 باشد. از نظر سخت افزاری چندان نامرغوب نیست اما این نرم افزار است که این روزها گوشی ها را می سازد یا خراب می کند، بنابراین بیایید ببینیم گوگل در پیکسل فولد چه تغییراتی در اندروید ایجاد خواهد کرد.

  • نوار وظیفه: به سبک ویندوز، به شما امکان می دهد به سرعت بین حداکثر 5 اپ را تغییر دهید
  • پنل اعلان های دوجداره، تنظیمات و صفحه قفل: دسترسی سریعتر به اطلاعات بصری گسترده
  • رابط کاربری جدید اسپلیت اسکرین و اپ های اخیر: تقسیم کننده های پویا ضخیم تر و نمایان تر
  • باز کردن اعلان در پنجره اسپلیت اسکرین: اعلان ها را فشار دهید تا به قسمت صفحه تقسیم شوید
  • مدت زمان فشار دکمه پاور دینامیک، تصویر زمینه جدید و انیمیشن بوت.

همانطور که می بینید، گوگل در حال آماده سازی سطح جدیدی از کارآیی رابط کاربری اندروید با بروزرسانی 12.1 است که احتمالاً برای انتشار پیکسل فولد آماده خواهد بود، و ما بسیار هیجان زده هستیم که ببینیم نوار وظیفه و مولتی تسکینگ با حالت اسپلیت اسکرین چگونه اجرا می شود.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا