اگر به دنبال تماشای فیلم های اینترنتی به صورت آفلاین هستید، بهترین راه این است که آنها را در رایانه خود دانلود کنید. تاکنون محبوب ترین مقصد آنلاین برای محتوای ویدیویی یوتیوب بوده و قبلا مقاله ای در مورد نحوه دانلود ویدیوی از آن پلتفرم صحبت شده بود. با این حال، یوتیوب تنها مکان برای محتوای ویدیویی عالی نیست. Vimeo یک پلتفرم بسیار محبوب، به ویژه در میان فیلمسازان و سایر خلاقان است.

محتوای بسیار خوبی مانند فیلم های Longform، هنرهای تصویری و فیلم های آموزشی در Vimeo وجود دارد. معمولاً محتوا از کیفیت و ارزش تولید بالایی نیز برخوردار است. بنابراین، اگر به دنبال دانلود محتوای Vimeo برای تماشای آفلاین هستید، پیشنهاد می کنیم که این مقاله را دنبال کنید.

اگر یک بیننده معمولی یوتیوب هستید، می دانید که باید هزینه اشتراک یوتیوب پریمیوم را بپردازید یا از خدمات دانلود ویدیو شخص ثالث استفاده کنید تا محتوا را روی هارد دیسک خود قرار دهید. با Vimeo، یک گزینه دانلود ویدیو درست در داخل وجود دارد و هیچ اشتراک لازم نیست.

به سادگی به ویدیوی Vimeo دلخواه خود بروید. درست در زیر پخش کننده ویدیو و عنوان ویدیو دکمه “Download” در سمت راست صفحه شما قرار دارد.

پس از کلیک روی دانلود، گزینه های کیفیت ویدیو به شما نشان داده می شود. فقط روی دکمه دانلود در کنار رزولوشن ویدیوی دلخواه خود کلیک کنید تا درست در رایانه شما ذخیره شود.

این کار ساده است؛ ویژگی دانلود مستقیماً در Vimeo ساخته شده، هیچ اشتراک پولی لازم نیست. هرچند ممکن است یک مشکل ایجاد شود. Vimeo اشتراک های پولی را برای سازندگان محتوا ارائه داده که به آنها کنترل بیشتری بر محتوای ویدیویی خود در پلتفرم می دهد. یک سازنده ویدیو با اشتراک Vimeo پولی می تواند گزینه های دانلود محتوای ویدیویی خود را خاموش کند.

اینجاست که وب سایتهای بارگیری شخص ثالث وارد می شوند. گاهی اوقات برای ذخیره ویدیو های Vimeo مورد علاقه خود در رایانه خود برای مشاهده آفلاین، باید مسیر “غیر مجاز” را طی کنید. کافی است “download Vimeo” را در گوگل جستجو کنید و چند گزینه پیش روی شما قرار می گیرد. محبوب ترین آنها SaveTheVideo و Vimeo Downloader هستند.

همه این وب سایت ها تقریباً یکسان عمل می کنند: لینک ویدیوی Vimeo مورد نظرتان را کپی کنید. آن لینک را در قسمت ورودی در وب سایت دانلود کننده جایگذاری کرده و روی ارسال کلیک کنید. گزینه های مختلف کیفیت و وضوح تصویر به کاربر ارائه می شود. نشانگر را روی نسخه ای که می خواهید دانلود کنید، راست کلیک کرده و “Save link as” را فشار دهید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *