موتورولا از تبلت موتو تب G20 رونمایی کرد. تبلت جدید شرکت لنوو دارای ویژگی های کلیدی مانند صفحه نمایش 8 اینچی IPS، باتری بزرگ و تجربه اندروید است.

موتو تب G20 دارای پنل 8 اینچی IPS LCD است که رزولوشن تصویر 800 در 1280 پیکسل ارائه می دهد. همچنین مجهز به فناوری TDDI بوده که تصاویری واضح و شفاف را نوید می دهد. چیپست Helio P22T در راس موتو تب G20 قرار داشته و دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. برای ذخیره سازی بیشتر، دستگاه یک شیار ذخیره سازی اختصاصی ارائه می دهد.

این نسخه بر روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا شده و مجهز به Google Kids Space اختصاصی بوده که محتوای از پیش بارگذاری شده و سفارشی سازی برای کودکان و همچنین کنترل والدین را ارائه می دهد. تب G20 دارای باتری 5100 میلی آمپر ساعتی است که عمر طولانی باتری را نوید می دهد. به علاوه مجهز به یک جفت بلندگو بوده که توسط Dolby Atmos Audio کار می کند. همچنین این تبلت یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت عقب بدون فلاش دارد.

تبلت تب G20 ویژگی های اتصال مانند Wi-Fi، بلوتوث، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد. از نظر طراحی، G20 دارای بدنه فلزی براق با سطح عالی است. تب G20 دارای نام تجاری جدید لنوو تب M8 (نسل سوم) است که در ماه ژوئن در بازارهای دیگر عرضه شد. موتو تب G20 با برچسب قیمت 10،999 روپیه (148 دلار آمریکا) وارد هند شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *