سونی امروز دو محصول صوتی جدید نظیر هدفون بی سیم WH-XB910N و هدفون WF-C500 واقعاً بی سیم معرفی کرد. هر دو برای خرید در ماه اکتبر در دسترس خواهند بود. هدفون WH-XB910N دارای اندازه کامل هستند. این بخشی از سری Extra Bass سونی هستند و برای یک پروفایل صدای بیس سنگین طراحی شده اند.

WH-XB910N همچنین دارای قابلیت حذف نویز فعال است. در حالی که سری های غیر 1000X سونی معمولاً قابلیت حذف نویز با کیفیت بالا را ندارند، اما ممکن است هنوز از هیچ چیز بهتر باشد. سایر ویژگی ها از جمله پشتیبانی از کدک های AAC و LDAC، کنترل صدا تطبیقی برای تنظیم سطح حذف نویز در محیط و مکان شما، کنترل های حرکتی، پشتیبانی از دستیار گوگل و الکسا، پشتیبانی از Android Fast Pair و پشتیبانی Windows Swift Pair، عمر باتری 30 ساعته، طراحی تاشو و کیف حمل می باشد.

WH-XB910N معادل 179 پوند قیمت دارد و در دو رنگ آبی و مشکی عرضه می شود. WF-C500 یک جفت هدفون مقرون به صرفه است و زنگ و سوت زیادی ندارد. آنها دارای مقاومت IPX4 در برابر آب، پشتیبانی از AAC، عمر باتری 10 ساعت (با قاب شارژ 10 ساعت دیگر) و پشتیبانی از Android Fast Pair و Windows Swift Pair هستند. WF-C500 89 پوند قیمت دارد و در چهار رنگ نارنجی ، سبز ، سفید و مشکی عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *