اسکایپ به تازگی اعلام کرده یک تغییر اساسی در رابط کاربری با تمرکز روی “call stage” یا صفحه ای که شرکت کنندگان در تماس می توانند یکدیگر را ببینند، اعمال کرده است. چت ها را می توان با تم ها، به همراه گرادیان رنگ سفارشی کرد.

اسکایپ می گوید “طراحی زیباترین کال استیج در جهان” با طرح بندی، تم ها و ویژگی های جدید انجام داده است. هدف اسکایپ این بود که ظاهر و احساس اسکایپ را مدرن کند در حالی که هنوز برای کاربران قدیمی آن آشنا است. همچنین در مورد فراگیرتر شدن کاربر در کال استیج صحبت می کند.

اسکایپ همچنین به کاربران امکان می دهد تایل را برای زمانی که ویدیو را به اشتراک نمی گذارند، سفارشی کنند. تایل ها “دیگر خاکستری” نیست. آواتارهای شرکت کنندگان فقط صوتی دارای عکس پروفایل کاربر هستند و می توان پس زمینه ای را در حین تماس اضافه یا تغییر داد.

برنامه “Meet Now” اسکایپ به شما امکان می دهد با هر کسی که حساب اسکایپ ندارد تماس ویدیویی برقرار کنید. لابی Meet Now با شلوغی کمتر و سهولت استفاده بهبود یافته است. تم ها نیز برای چت پنجره ها می آیند. چت ها را می توان با رنگ های مختلف سفارشی کرد که می تواند روی چت های فردی تنظیم شود.

اسکایپ همچنین اشاره می کند که عملکرد آن 30 درصد در دسکتاپ و بیش از 2000 درصد در اندروید بهبود یافته است. اسکایپ زمانی محبوب ترین برنامه ویدیو کنفرانس بود، اما اکنون با رقابت زوم، فیس تایم، واتس اپ، گوگل Duo و حتی مایکروسافت تیمز صاحب Skype مواجه است. تغییرات بیشتری توسط اسکایپ در پست وبلاگ ارائه شده است که می توانید آنها را در پیوند منبع مشاهده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *