کنسول و بازی

امکان استفاده از ویژگی دکمه Xbox Share در ویندوز 11

خبرهای خوبی برای گیمرهای رایانه ای وجود دارد که از Xbox Wireless Controller برای انجام بازی ها استفاده می کنند. ویژگی دکمه Xbox Share، که به کاربران امکان می دهد اسکرین شات را ثبت کرده و کلیپ های ویدیویی گیم پلی را ضبط کنند، در سیستم های ویندوز 11 نیز شروع به کار کرده است.

یکی از کاربران یوتیوب به نام وینی هفته گذشته ویدیویی از این ویژگی را بارگذاری کرد. به نظر می رسد دکمه اشتراک گذاری از زمان ایجاد نسخه بتا ویندوز 11 در نسخه 22000.194 فعال شده است. با این حال، اگر شما کاربر اینسایدر هستید که هنوز این ویژگی را دریافت نکرده اید، نباید زیاد طول بکشد.

از آنجا که ویژگی اشتراک گذاری در نسخه بتا اضافه شده، احتمالاً این گزینه در نسخه انتشار ویندوز 11 نیز موجود بوده که در 5 اکتبر منتشر می شود. پیش از این، مایکروسافت اعلام کرده بود که ویندوز 11 “بهترین ویندوز برای بازی” خواهد بود. این به این دلیل است که بسیاری از ویژگی های خوب بازی محور تاکنون معرفی شده اند، شامل API DirectStorage شرکت و پشتیبانی از معماری ترکیبی x86 در Alder Lake است. این شرکت همچنین وعده داده که ویندوز 11 به طور کلی به گونه ای طراحی شده که از سخت افزار موجود بهترین استفاده را ببرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا