سخت افزار

ایسوس کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Noctua Edition را معرفی کرد

ایسوس و Noctua امروز محصول جدیدی را که از مشارکت ویژه ای تأمین شده، معرفی کردند. کارت گرافیک ASUS GeForce RTX 3070 Noctua Edition برای اولین بار در نوع خود دارای فن های غول خنک کننده کامپیوتر اتریشی است.

GeForce RTX 3070 Noctua Edition دارای دو فن پرچمدار Noctua NF-A12x25 به همراه خنک کننده سفارشی جدید بوده که توسط هر دو برند طراحی شده است. فن ها، پوش و پشتی دارای ویژگی رنگ زرد قهوه ای و بژ منحصر به فرد Noctua هستند. خنک کننده با هیت سینک جدید کارت را به چهار شکاف پهن می کند. هیچ روشنایی RGB روی این کارت وجود ندارد، که باید برای ایسوس بسیار دشوار باشد.

Noctua ادعا می کند که این کارت 15dBA بی سر و صدا در سرعت فن “متوسط” و 9dbA کم صدا در حداکثر سرعت فن است، اما دقیقاً مشخص نکرده که سرعت ها چقدر بوده و مقایسه ها با آنها انجام می شود. این کارت همچنین دارای حالت 0dB ایسوس است که وقتی دمای گرافیک به زیر 50 درجه سانتیگراد می رسد، فن ها را خاموش می کند.

Noctua Edition در دو نسخه عرضه می شود. مدل استاندارد با سرعت کلاک 3070 معمولی 1725 مگاهرتز در حالت بازی و 1755 مگاهرتز در حالت اورکلاک کار می کند. در همین حال، نسخه OC نیز وجود دارد که در حالت بازی به 1815 مگاهرتز و در حالت اورکلاک به 1845 مگاهرتز می رسد.

گذشته از این ، این تقریباً RTX 3070 معمولی 256 بیتی، با حافظه 14 گیگابیت بر ثانیه 8 گیگابایت GDDR6، هسته های رهگیری پرتو نسل دوم و هسته های نسل سوم تنسور است. محصول ایسوس دارای یک کانکتور برق استاندارد 2×8 پین است. هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت در زمان نگارش مقاله اعلام نشده است. کارت ها از اواسط اکتبر در دسترس خواهند بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا