گوگل ژاپن به تازگی از Gboard Bar، یک صفحه کلید فیزیکی که همه کلیدهایش در یک ردیف، مرتب شده اند، رونمایی کرده است. گوگل ژاپن بیان می کند که صفحه کلید جدیدش مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها این است که به کاربران امکان می دهد سریعتر از همیشه کلید مورد نظر خود را پیدا کنند.

مانند هر محصول خوب، همه چیز با الهام شروع می شود. برای گوگل ژاپن، این الهام از این واقعیت بود که برای سال‌ها، بسیاری فقط بر روی کلمه کلید در کلمه “کیبورد” تمرکز می‌کردند و هرگز فراتر نمی‌رفتند. با استفاده از این، توانست با قرار دادن تمام کلیدها در یک خط مستقیم، طراحی جدیدی ارائه دهد، که در مقایسه با صفحه کلید سنتی، ناوبری را بهبود بخشد.

به گفته شرکت، این طراحی نیاز به نگاه کردن در همه جهات مانند صفحه کلید سنتی را به حداقل می رساند. فقط می توانید از ابتدا شروع کنید و هر کلید را مرور کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید. همچنین گوگل ژاپن بیان کرد که کیبورد جدید دارای مزایای ارگونومیکی و سلامتی است که به بازوها و پاها اجازه می‌دهد هنگام تایپ به طور طبیعی کشیده شوند.

این دستگاه حتی دارای ویژگی‌هایی مانند تبدیل شدن به یک اکستنشن فیزیکی اندام شما است که فشار دادن دکمه‌هایی را که ممکن است دور از دسترس باشند، آسان‌تر می‌کند. همچنین می‌توانید از آن در گردش‌های پیاده‌روی به‌عنوان یک میله کوهنوردی یا خط‌کش برای اندازه‌گیری اجسام استفاده کنید، و حتی تمیز کردن آن آسان است و فقط به یک دستمال مرطوب طولانی نیاز دارد. اگرچه ممکن است این یک پروژه سرگرم کننده به نظر برسد، اما لازم به ذکر است که طول آن 1650 میلی متر یا حدود 5 فوت و 5 اینچ خواهد بود.

سهام:

1 نظر

  • هایکا
    مهر ۱۲, ۱۴۰۱ at ۰۹:۳۲

    اونوقت ما اینجا داریم برگشت میخوریم بع دوران غار نشینی

    Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *